کارگر: استفاده از کروات برای افراد منعی ندارد

ناجا درباره استفاده افراد از کروات منعی ندارد اما با این که مؤسسه و یا سازمانی کارکنانش را مجبور به استفاده از کروات کند و یا از کارکنان زن بخواهد آرایش کنند، برخورد می کنیم.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

واحد مرکزی خبر: سردار بهمن کارگر با حضور در برنامه تلویزیونی صبح به خیر ایران به مناسبت روز قانون حجاب و عفاف به موضوع استفاده از کروات اشاره کرد و با رد برخی مطالب رسانه ها در این خصوص افزود: ناجا درباره استفاده افراد از کروات منعی ندارد اما با این که مؤسسه و یا سازمانی کارکنانش را مجبور به استفاده از کروات کند و یا از کارکنان زن بخواهد آرایش کنند، برخورد می کنیم.

وی گفت: ما به نوع لباس پوشیدن افراد کاری نداریم ولی باید لباسی بپوشند که در آن حداقل عفاف و حجاب رعایت شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی به قانون حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: راهکارهای این قانون از سال ۸۴ در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که در آن ۲۶ دستگاه مسئولیت دارند.

سردار کارگر گفت: از ۲۶ دستگاه مسئول در این خصوص، ۲۴ دستگاه مسئولیت ایجابی و دو دستگاه یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وظایف سلبی دارند.

وی افزود: ناجا سالانه میلیاردها تومان در زمینه قانون عفاف و حجاب از جمله ساخت مستندات و فیلم  و سریال هزینه می کند.

سردار کارگر گفت: قانون عفاف و حجاب فقط به بانوان مربوط نمی شود و مردان را هم در بر می گیرد.

وی تاکید کرد: وضع حجاب و عفاف روز به روز در کشور بهتر شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزود: ۹۰ درصد افرادی که در خیابان ها تذکر داده می شود به مراکز پلیس امنیت اخلاقی هدایت نمی شوند و تنها ۱۰ درصد آنان به این مراکز ارجاع داده می شوند و از این ۱۰ درصد نیز تعداد بسیار کمی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

با عفاف ستیزان برخورد می کنیم

معاون اجتماعی نیروی انتظامی تاکید کرد: با هنجارشکنان و عفاف ستیزان که به صورت مانکن در خیابان ها حاضر می شوند برخورد می کنیم.

سردار بهمن کارگر در برنامه تلویزیونی صبح به خیر ایران به مناسبت روز عفاف و حجاب افزود: ملاک کار ناجا عمل به قانون است و هیچ سلیقه ای در کار نیست.

وی گفت: همه ماموران گشت های امنیت اخلاقی آموزش دیده اند و در آنها برخورد با زنان را ماموران زن برعهده دارند .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی افزود: همچنین مشاوران و مددکاران ما افرادی را که به مراکز پلیس امنیت اخلاقی منتقل می شوند راهنمایی می کنند.

سردار کارگر تصریح کرد: برخی جوانان لباس هایی می پوشند که در آنها از عناوین لاتین که بعضا واژه های نامناسبی است، استفاده شده است و در این مورد باید مراقبت کنند .

وی گفت: هم اکنون با فروشندگان پوشاک نامناسب برخورد می کنیم

سردار کارگر درباره اینکه آیا خودرو جزو حریم شخصی محسوب می شود تاکید کرد: خودرو حریم شخصی نیست و باید در آن اخلاقیات رعایت شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: نزدیک۳۰۰ وظیفه در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد که ۲۱ وظیفه ان مربوط به ناجاست.

سردار کارگر افزود: در کنار کارهای ایجابی ، کار سلبی هم باید باشد چون برخی هنجارشکنان دنبال فرصت هستند.

وی گفت: اگر از سال ۸۴ همه دستگاه ها به اجرای قانون عفاف و حجاب همت می کردند امروز دیگر نیازی نبود که ناجا تا این حد در پیشانی کار باشد.

سردار کارگر با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان افزود: دشمنان در حال حاضر۷۰ شبکه تلویزیونی فارسی زبان راه اندازی کرده اند و میلیاردها دلار علیه کشور ما هزینه می کنند که هدف آنان بنیان خانواده هاست.

وی تصریح کرد: ورود ماهواره در هر خانواده بنیان آن را سست می کند و یکی از وظایف ناجا مقابله با جنگ نرم است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: در دو سال گذشته با تشکیل فرماندهی مرزبانی از ورود بسیاری از تجهیزات و وسایل مستهجن جلوگیری شده است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۷۱ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , کارگر, کروات


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.