کاریکاتور: ظریف و جهانگیری پای تخته!

گردآوری شده توسط گروه تفریحات و سرگرمی خبرگزاری ممتازنیوز

طنز و کاریکاتور > طنز – بیست‌و‌هشتمین شماره ماهنامه کارتون و طنز «خط‌خطی» ویژه مهر و به مناسبت آغاز سال تحصیلی تازه، با عنوان «ویژه‌نامه مدرسه‌خط‌خطی» انتشار یافت.

به گزارش خبرآنلاین، در شماره تازه «خط خطی» مطالب طنز و کارتون‌ها در قالب مقاطع سه‌گانه تحصیلی شکل گرفته‌ و مدیرمسئول نیز، سرخط این شماره را به شکل لوحه‌های کلاس اول دبستان نوشته است.

طرح جلد این شماره نیز در فضای کلاس درس شکل گرفته و به فعالیت بعضی اعضای کابینه در شبکه‌ فیس‌بوک اشاره دارد. سین‌جین شماره ۲۸، یک صفحه اضافی دارد که به بازتاب‌های فراوان طرح جلد شماره قبل خط‌خطی پرداخته و کامنت‌هایی را در بردارد که پس از انتشار یافتن طرح در صفحه فیسبوک جواد ظریف (وزیر امور خارجه) از سوی مخاطبان، زیر آن درج شده است.

«زنگ فارسی (حسنک کجایی؟!)، تصمیم اکبر برای کبری، زنگ آزمایشگاه (کاشت گندم)، زنگ تفریح، ریاضی (مجموعه اعداد)، جغرافی (نقشه دیپلماتیک)، حرفه‌و‌فن پسران (پیشرفت در کار)، حرفه‌و‌فن دختران (مهارت‌های زندگی قبل و بعد از ازدواج)، تاریخ تازه، زیست‌شناسی (رده‌بندی جانوران)، شیمی (هالوژن‌ها)، فلسفه (روشن‌فکر شوید و روشن‌فکر بمانید» از جمله عناوین مطالب شماره تازه این ماهنامه است.

 

‌

ماهنامه خط خطی به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی کیارش زندی، سردبیری امین مویدی و معاونت سردبیری هادی حیدری منتشر می گردد. خط‌خطی را در ۶۸ صفحه تمام‌رنگی به قیمت ۳۰۰۰ تومان، معادل یک ماه فیلترشکن غیرقانونی (آنطور که روی جلد مجله درج کرده است) از روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور تهیه کنید.

 

۶۰۶۰


RSS
منبع:خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.