کاسیاس: خاطرات بدی از فرانسه دارم

به گزارش ایسنا، اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی امشب در دیداری بسیار حساس به مصاف فرانسه می‌رود.

ایکر کاسیاس سنگربان اسپانیا اعتراف کرد که فرانسه جدی‌ترین و سرسخت‌ترین رقیب آن‌ها در این مرحله است.

کاسیاس که در دیدار مقابل کرواسی نمایش خیره کننده‌‌ای داشت، گفت: خاطرات تلخی از دیدارهای مقابل فرانسه دارم. آن‌ها در جام جهانی ۲۰۰۶ در مرحله یک هشتم نهایی سه بر یک به پیروزی رسیدند و باعث وداع ما از جام شدند. در یورو ۲۰۰۰ هم در مرحله یک چهارم نهایی ما را حذف کردند. درست است که شرایط ما تغییر کرده و الان تیم بسیار خوبی هستیم، اما با این حال نباید فرانسه را دست کم گرفت. این را قبول دارم که فرانسه تیمی جوان و در حال شکل گیری است، اما بازیکنان جوان این تیم می‌توانند بسیار خطرناک باشند.

وی افزود: فرانسه با بازیکنان خوبی همچون بنزما، ریبری، نصری و هوگو لوئیس از شانس‌های اصلی قهرمانی است. این تیم همچنین مربی بسیار خوبی همچون لوران بلان را بر روی نیمکت دارد. بنابراین بازی بسیار سختی را مقابل این تیم پیش‌رو داریم.

کاسیاس درباره کریم بنزما هم تیمی‌اش در رئال مادرید که شانس اول گلزنی فرانسه در دیدار امشب است، گفت: امیدوارم که امشب شب درخشش بنزما نباشد (با خنده). بنزما مهاجم بسیار خوبی است. او بعد از این که از لیون به رئال مادرید آمد، در ابتدا نتوانست انتظارات را برآورده کند، اما در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

وی افزود: وقتی جام جهانی آفریقای جنوبی را بالای سر بردیم، گریه کردم. لحظه وصف ناپذیری بود. امیدوارم که جام یورو ۲۰۱۲ را هم بالای سر بریم. قهرمانی برای ما اصلا غافلگیر کننده نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.