کاسیمیرو: تساوی نتیجه‌ی عادلانه‌ای بود

۱۳م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت معتقد بود تیمش می‌توانست پیکان را شکست دهد اما در عین حال تساوی نتیجه‌ای عادلانه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاسیمیرو پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان در نشست خبری اظهار کرد: از این نتیجه خوشحال نیستم، چون ما بازی خوبی انجام دادیم. صنعت نفت بویژه در نیمه دوم که بر جریان بازی کنترل داشت می‌توانست به پیروزی برسد. هرچند مقابل تیمی بازی می‌کردیم که بسیار خوب بود و نفرات باتجربه‌ای داشت.

وی افزود: متاسفانه این تساوی برای هیچ یک از دو تیم فایده‌ای نداشت اما خب هر دو شانس‌های گلزنی متعددی در بازی داشتند و نهایتا تساوی نتیجه عادلانه‌ای است.

کاسیمیرو با ابراز تاسف از پیروز نشدن تیمش افزود: متاسفم بار دیگر تیمی که من هدایتش را بر عهده دارم به پیروزی نرسید اما مطمئنم با این بازی که بازیکنانم مقابل پیکان انجام دادند و همچنین نمایشی که در بازی قبل برابر ذوب آهن داشتند، ما می‌توانیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. بازیکنان نفت به لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند. در نیم فصل بازیکنان تازهی را جذب می‌کنیم و این برای ما شانس خوبی است تا با قوی‌تر کردن تیم امیدوار باشیم بازی‌های بهتری انجام داده و نهایتا در لیگ برتر بمانیم؛ هرچند این کار بسیار سخت است.

وی ادامه داد: ما به آینده امید بسیاری داریم چون صنعت نفت روز به روز بهتر شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.