کاظمی:بازی‌های حذفی قابل پیش بینی نیست

۲۵م آذر ،

به گزارش ایسنا،فرهاد کاظمی دربارهٔ دیدار ذوب‌آهن و ملی حفاری اهواز اظهار کرد: بازی‌های حذفی اصلا قابل پیش بینی نیست، چرا که تیم‌هایی که از لیگ یک در این جام شرکت می‌کنند انگیزه زیادی دارند و تمام این تیم‌ها با قصد برد به میدان می‌آیند. ما در این بازی بردیم اما کار خاصی انجام ندادیم چرا که فقط از این بازی برد می‌خواستیم.

وی افزود: این برد برای ما ارزش داشت چرا که در مرحله بعد با بازیکنان جدید خود شرکت خواهیم کرد. هر چند که امروز هم پنج بازیکن اصلی ما حضور نداشتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا محسن مسلمان برای شما ضربه پنالتی زد گفت: در قبل مهدی رجب‌زاده پنالتی‌های ما را می‌زد که چند پنالتی را خراب کرده بود بنابراین در این بازی فرصت را به محسن مسلمان دادیم که متاسفانه این فرصت به گل تبدیل نشد. من به مسلمان گفته بودم که سمت چپ گلر پنالتی را بزند که متاسفانه سمت راست زد و به هدر رفت.

کاظمی تصریح کرد: همیشه جام حذفی استرس زیادی دارد اما خوشبختانه ما از این مرحله رد شدیم و باید در بازی‌های بعدی تلاش کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در خصوص وضعیت ابراهیم محمدی اظهار کرد: ابراهیم محمدی یک مصاحبه بد علیه من انجام داد بود که من جواب او را دادم اما بعد این بازیکن مصاحبه خود را تکذیب کرد که جای تعجب داشت. به هر حال این بازیکنان جوان می باشند و من به آن‌ها اعلام کرده‌ام که به برخی از شما از نظر فنی نیازی ندارم. ابراهیم محمدی هم وضعیتش این گونه است و من از لحاظ فنی با او مشکل دارم نه از لحاظ اخلاقی. تمام هدف ما موفقیت ذوب‌آهن است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که داشتیم باید هفت بازیکن می‌گرفتیم که تاکنون شش بازیکن را جذب کرده‌ایم اما شاید هنوز هفت بازیکن کنونی ما در آن حد و اندازه‌های ذوب‌آهن نباشند.

کاظمی در خصوص کارت قرمز سینا عشوری گفت: من در رختکن با این بازیکن صحبت کردم و به تمام بازیکنان اعلام کردم که اگر کارت زرد بی مورد دریافت بکنند پنج میلیون تومان جریمه خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: من چند روز قبل با سردار رویانیان صحبت کردم و شرایط ذوب‌آهن را با او در میان گذاشتم و او هم گفت که من چند بازیکن را می‌توانم به ذوب‌آهن بدهم اما در مقابل چند بازیکن ذوب‌آهن را نیز می‌خواهم که البته این غیر ممکن بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: هم اکنون در تیم ما سینا عشوری، محسن مسلمان، پیام صادقیان و قاسم حدادی‌فر جزو بازیکنان کلیدی ما محسوب می شوند و واقعا دارند فوتبال بازی می‌کنند و تیم‌های زیادی در نیم فصل خواهان جذب این بازیکنان بودند اما به هر حال الان اول فصل نیست که من بتوانم به راحتی بازیکن جذب کنم. یک فروارد ساحل عاجی به نام فوفانو بکو که آقای گل لیگ ارمنستان بوده است را به اصفهان آورده‌ایم تا اگر شرایطش مساعد بود جذب کنیم. همچنین احسان پهلوان نیز به تیم ذوب‌آهن پیوسته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.