کامپیوتر فوق حرفه ای توشیبا (+عکس)

اولترا بوک Satellite U845W دارای ۰٫۸ اینچ ضخامت (۲٫۰۸ سانتی متر) و ۱۵۸۷ گرم می باشد و بنابر خواسته شما می تواند برای آن حافظه نوع HHD یا SSD را انتخاب کرد. این دستگاه دارای ۳ پورت یو اس بی ۳٫۰، یک پورت HDMI، یک پورت اترنت و یک ورودی حافظه خوان می باشد.

علمولوژی: توشیبا یک اولترابوک جدید با نام Satellite U845W عرضه کرده است. این اولترا بوک تازه وارد دارای صفحه نمایش فوق وسیع با نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۱۷۹۲×۷۶۸ می باشد. U845W مجهز به جدیدترین نسل پردازنده های اینتل موسوم به آیوی بریج Ivy Bridge می باشد اما قابلیت نصب کارت گرافیک مجزا را ندارد. به خاطر همین نمی توان بر روی آن بازی هایی با گرافیک های سنگین اجرا کرد.

اولترا بوک Satellite U845W دارای ۰٫۸ اینچ ضخامت (۲٫۰۸ سانتی متر) و ۱۵۸۷ گرم می باشد و بنابر خواسته شما می تواند برای آن حافظه نوع HHD یا SSD را انتخاب کرد. این دستگاه دارای ۳ پورت یو اس بی ۳٫۰، یک پورت HDMI، یک پورت اترنت و یک ورودی حافظه خوان می باشد. یکی از ضعف های U845W نبود پورت یو اس بی ۲٫۰ و ورودی VGA در آن می باشد. اولترابوک جدید توشیبا با بدنه آلومینیومی به بازار عرضه می شود و می تواند ۷٫۵ ساعت شارژ نگه دارد. Satellite U845W با ویندوز ۷ و قیمت ۹۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. حالا به من بگویید دوستش دارید یا نه؟ من که خوشم نیامد، بهتر بود ویندوز ۸ داشته باشد!


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.