کامیونی با ۱۶۰ میلیون ریال خلافی در زنجان توقیف شد

کامیونی با ۱۶۰ میلیون ریال خلافی در زنجان توقیف شد

عصرخودرو : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان خدابنده در حین کنترل ترافیک یک دستگاه خودروی کامیونی را با ۱۶۰ میلیون ریال خلافی توقیف کردند.

به نقل از مهر، سرهنگ مقصود شمس آذر در جمع خبرنگاران افزود: راننده متخلف هیچ یک از قبض های جریمه صادر شده را پرداخت نکرده بود و پس از ابلاغ قانونی جدید راهنمایی و رانندگی، اغلب در راه های فرعی تردد می کرد.

 

وی یادآور شد: پس از ابلاغ قانونی جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی و بر اساس تبصره ماده هشت این قانون، چنانچه مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی می تواند پس از ابلاغ، فرصت یک ماهه و عدم اقدام راننده نسبت به پرداخت یا اعتراض، خودرو را توقیف کند.

 

شمس آذر به کاهش ۲۲ درصدی مجموع تصادفات به وقوع پیوسته طی ماه اول سال جاری اشاره کرد و افزود: همکاری و مشارکت مردم در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی علت اصلی کاهش حوادث رانندگی در درون شهرها است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی استان زنجان گفت: طی دو ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصادفات فوتی درون شهری ۵۰ درصد کاهش داشته است و در این مدت، ۴۰۲ دستگاه خودرو و پنج هزار و ۱۱۲ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف توقیف شده اند.

یکشنبه ۲۱ خرداد   ۱۶:۴۰


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.