کاهش شهریه دانشجویان جدیدالورود

جام جم آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اختصاص وام شهریه برای دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه خبر داد وگفت:: برای تمام دانشجویانی که از سال تحصیلی جدید به دانشگاه آزاد می پیوندند تخفیف ۱۷ درصدی شهریه در مقاطع کاردانی و کارشناسی در نظر گرفته خواهد شد.

فرهاد دانشجو در حاشیه دومین هم اندیشی مسئولان بسیج دانشگاههای استان تهران در جمع خبرنگاران درباره خبر خوشی که پیش از این وعده آن را به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد داده بود، گفت: به دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد بر اساس معدل درصد بالایی وام بدون بهره و قرض الحسنه داده می شود.

وی در ادامه تاکید کرد که با نهایی شدن این وام، حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد شهریه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد از طریق وام پرداخت خواهد شد.

دانشجو با اشاره به منابع مالی جدید برای دانشگاه آزاد از امضای تفاهم نامه هایی با وزارتخانه های دفاع و صنایع و معادن و همچنین دو استانداری خبر داد و گفت: این تفاهم نامه ها به منظور ایجاد منابع مالی جدید در دانشگاه آزاد خواهد بود تا به مرور زمان و طبق وعده ای که پیش از این داده شد تا انتهای سال سوم مدیریتم در دانشگاه آزاد بتوانم شهریه ها را کاهش دهم.(مهر)

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.