کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در استان تهران/اجرای طرح ترافیک منوط به تصمیم ستاد کرونا است

استاندار تهران از کاهش تعداد فوتی‌های ناشی از کووید ١٩ خبر داد و افزود: روزانه در استان تهران ١٠ نفر فوتی ناشی از کووید ١٩ داریم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه بازدید از یکی از مراکز تولیدی در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح ترافیک در شهر تهران اظهارکرد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در این خصوص اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: قرار بود از ۲۹ اردیبهشت‌ماه طرح ترافیک در شهر تهران اجرایی شود که با هماهنگی‌های صورت گرفته به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد ولی در این خصوص همچنان باید ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری کند.

استاندار تهران به سفرهای مردم در ایام تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی این است که مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و همچنان پروتکل بهداشتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

محسنی بندپی اظهار کرد: در استان تهران نکات بهداشتی رعایت شده است و روزانه کمتر از ۱۰ نفر در اثر بیماری کرونا در استان جان خود را از دست می‌دهند.

استاندار تهران گفت: میانگین بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ در کشور ۸۰ درصد بود که در استان تهران به ۸۸ درصد رسیده است.

محسنی‌بندپی یادآور شد: ما در استان تهران روزانه از ۲۷ هزار تولید ماسک به ۳۷۰ هزار ماسک سه لایه و ۴۵۰ هزار ماسک صنعتی رسیده‌ایم.

وی افزود: تولید مواد ضدعفونی نیز روزانه ۲۷ هزار لیتر است.

استاندار تهران در ادامه به حمایت از تولید ملی اشاره کرد و گفت: باید به سمت حمایت از تولید ملی پیش برویم و کیفیت و استاندارد ۲ شرطی است که می‌تواند فروش تولید داخلی را افزایش دهد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.