کاهش قیمت ها ادامه دارد

جام جم آنلاین: رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با تأمین نهاده های تولید، شاهد کاهش قیمت در همه مواد غذایی خواهیم بود.

محمدحسین نکویی مهر، با بیان اینکه عواملی باعث شده بود قیمت برخی کالاها افزایش یابد ، گفت : با هماهنگی هایی که انجام شد در خصوص لبنیات، نهاده های تولیدی که در مورد شیر خام بود با قیمت مناسبتری در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفت و این روند رو به گسترش است.

وی افزود: روزانه تأمین نهاده ها به شکل مناسب تری انجام می شود و بر همین اساس قیمت لبنیات به قیمت اسفندماه برگشت خورده است.

نکویی مهر با اشاره به اینکه عمده کارخانه ها این کاهش قیمت را اعمال کرده اند گفت: مواردی هم تخلف کردند که با آنها برخورد شد.

وی همچنین در خصوص بحث گوشت قرمز و گوشت مرغ گفت: با تفاهم هایی که با انجمن های تولید کنندگان گوشت مرغ و گوشت قرمز صورت گرفت نهاده های مناسب و ارزان در اختیار آنان قرار گرفته است و قرار خواهد گرفت و شاهد کاهش قیمت این دو کالا نیز خواهیم بود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بر اساس تفاهم با مجموعه تولیدکنندگان نان صنعتی قیمت نان صنعتی هم ۵ تا ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: روند کاهشی قیمت شکر نیز در بازار ادامه دارد و شرکتهای دسته بندی با تفاهم نامه ای که با آنها صورت گرفت در شکر هم کاهش قیمت خواهند داشت.

نکویی اظهار امیدواری کرد: بر اساس قولی که داده بودیم شاهد کاهش قیمت مواد غذایی خواهیم بود. (واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.