کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در همدان

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/رییس اتحادیه صنف مشاورن املاک همدان از کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در همدان خبر داد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) محمد قدیمی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر بازار مسکن در همدان راکد است و همین رکود سبب کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن شده و معاملات در یک ماه اخیر به حالت قبل بازگشته است.

وی تصریح کرد: خریداران دیگر تمایلی به خرید مسکن به قیمت‌های بالا ندارند و همین امر سبب شده خانه‌ها با قیمت ارزانتری نسبت به قبل به فروش برسد.

قدیمی با بیان اینکه در حال حاضر از قیمت موجود مسکن رضایت داریم، خاطرنشان کرد: تنها قیمت اجاره‌ها نسبت به سابق تغییر نکرده و همین امر سبب نارضایتی مردم است.

وی اعلام کرد: راه حل کاهش قیمت در اجاره بها مساکن نیز شناسایی و معرفی خانه‌های خالی توسط مسئولان است چراکه خانه‌های بسیاری در همدان خالی بوده و بلااستفاده مانده‌اند.

رییس اتحادیه صنف مشاورن املاک همدان با بیان اینکه توقف مسکن مهر هیچ تاثیری بر رونق بازار نداشته است، اظهار کرد: هر چند آغاز این طرح بر روی افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار بوده و سبب گرانی مصالح ساختمانی شد اما توقف آن تاثیری بر بازار نداشته است.

وی با اشاره به اینکه قیمت مسکن در همدان نسبت به سایر شهرها بالاتر است و حتی با تهران برابری می‌کند، تصریح کرد: سبب این امر محدود بودن شهر، نبود کارخانه مادر و تمایل کشاورزان و سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در عرصه مسکن است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.