کاپدویلا: می توانیم مقابل بارسا پیروز باشیم

۱۵م دیماه ،

 با این حال کاتالانها این فصل بسیار خوب ظاهر شده اند و در هفده بازی قبل تنها دو امتیاز به حریفان داده اند. در عوض اسپانیول از آخر سوم است و از هفده بازی قبل تنها پانزده امتیاز جمع کرده است.

 کاپدویلا که به همراه اسپانیا قهرمان جام جهانی و اروپا شده است دربارهٔ احتمال نتیجه گرفتن تیمش در برابر بارسا در نیوکمپ واقعا امیدوار است.

وی می گوید بارسلونا در جدول صدر نشین است و از نظر امتیاز نیز با دیگر تیمها بسیار فاصله دارد با این حال بالاخره یک روز باید شکست بخورد. آنها همواره پیروز میدان نخواهند بود.

وی گفت ما بسیار دربارهٔ تیمی که با آن روبرو می شویم اگاهی داریم . آنها در حال حاضر در وضعیت روحی مناسبی می باشند و تیمی بزرگی دارند. با این حال در نهایت زمان امتیاز دادن آنها نیز فرا می رسد و تیم اسپانیول تلاش خواهد کرد در بازی روز یکشنبه در برابر بارسا امتیاز بگیرد.

کاپدویلا گفت بازی با بارسلونا بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود وبه همین دلیل ما با تمام تمرکز در برابر آنها ظاهر می شویم و می دانیم که می توانیم در برابر آنها امتیاز بگیریم و حتی ببریم.

گفتنی است در پی آغاز فاجعه بار اسپانیول در این فصل، خاویر آگوئره جایگزین مائوریسو بوچه تینو شد.  کاپدویلا امیدوار است با روی کار آمدن مربی جدید اسپانیول بتواند نمایش بهتری در بازیهای باقیمانده داشته باشد.

وی گفت کسب نتیجه خوب در برابر بارسلونا به تیم کمک خواهد کرد در جدول خود را بالا بکشد اما کار زیادی در پیش است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.