کاپیتان ابومسلم: فعالیت در فوتبال مشهد کار هر کسی نیست/مشکل تیم پیروانی نبود

۰۶م آذر ،

کاپیتان تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: کار کردن در فوتبال مشهد کار هر کسی نیست.

احمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اظهار کرد: کار کردن در فوتبال مشهد شرایط خاصی دارد که برای یک سری از مربیان دشوار است و کسی که می‌خواهد سرمربی‌گری ابومسلم را بر عهده بگیرد، باید با این شرایط آشنا باشد.

وی افزود: به نظر من اگر قرار است سرمربی انتخاب شود بهتر است هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد تا شرایط سخت‌تر از این نشده و اتفاق غیرقابل جبرانی نیفتد.

وی در خصوص رفتن غلامحسین پیروانی از تیم تصریح کرد: مشکل تیم، پیروانی نبود که با رفتن وی اوضاع رو به راه شود؛ شاید مسوولان تیم خواستند با این کار به ما شوک بدهند ولی به نظر من در این شرایط ما به آرامش نیاز داشتیم، اما به جای اینکه پس از مشکلات پیش آمده بر سر مالکیت تیم، اوضاع را آرام کنند با رفتن سرمربی تیم، شرایط سخت‌تری برایمان به وجود آمد.

تقوی خاطرنشان کرد: متاسفانه زمانی که تیم شرایط خوبی داشت عده‌ای با حاشیه‌ها تیم را زمین زدند، به هر حال وفایی و پهلوان هم برای تیم زحمت کشیده‌اند که امیدوارم هر چه سریعتر استاندار و بزرگان فوتبال استان دست به دست هم دهند تا مشکلات را برطرف کنند زیرا ابومسلم برای صعود، نیاز به شرایط مساعد و روند رو به رشدی دارد.

وی افزود: اوضاع روحی بازیکنان آنطور که باید نیست و من به عنوان کاپیتان تیم سعی خود را کرده‌ام تا آن‌ها را در شرایط ایده‌آل حفظ کنم ولی آن‌ها نیز گناهی ندارند، وقتی نمی‌دانند خواسته‌ها و مشکلاتشان را باید به چه کسی بگویند، نمی‌توان توقع بسیاری از آن‌ها داشت.

کاپیتان تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: در این سه بازی باقیمانده همه سعی و تلاشمان کسب امتیاز است، دو بازی سخت با تیم‌های بالای جدول داریم که اگر بخواهیم در کورس قهرمانی باشیم به هیچ قیمتی نباید بازنده باشیم و در صورتی که در این بازی‌ها شکست بخوریم از صدر جدول فاصله می‌گیریم و شانس تیم برای صعود کم می‌شود.

تقوی اظهار کرد: فعلا در شرایطی هستیم که تنها هفت امتیاز با صدر جدول فاصله داریم ولی با وجود شرایط موجود آمادگی خود را حفظ می‌کنیم، به هر حال هیچ بازیکنی در زمین کم کاری نمی‌کند و تمام سعی مجموعه گرفتن امتیاز در بازی‌هاست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.