کبه:باز هم برای استقلال گل می زنم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بوبکر کبه بعد از گذراندن دوران سخت مصدومیت مقابل سایپا به میدان رفت و اتفاقا برای استقلال گل هم زد.

به گزارش ممتاز؛بوبکر کبه بعد از گذراندن دوران سخت مصدومیت مقابل سایپا به میدان رفت و اتفاقا برای استقلال گل هم زد.این بازیکن طی گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در این خصوص صحبت کرد:

 

*بعد از دو ماه دوری از میادین با گل برگشتی .چه احساسی داری؟

 

خیلی خوشحالم که بازگشتم با گلزنی برای استقلال همراه شد.دوران سختی را گذرانده بودم و انگیزه زیادی برای گلزنی داشتم و خداراشکر که در بازی با سایپا توانستم از اولین فرصت استفاده کرده و برای استقلال گل بزنم.

 

*حتی می توانستی آمار گلت را به عدد دو هم برسانی؟

 

آره واقعا،خیلی حیف شد که توپ دومم به گل تبدیل نشد.اما اشکال ندارد در بازی های بعدی باز هم برای استقلال گل می زنم.

 

*بعد از گلت به سمت قلعه نویی رفتی.چرا؟

 

در این مدت قلعه نویی خیلی من را حمایت کرد.در دوران مصدومیتم صحبت های او خیلی به من انگیزه می داد .به خاطر همین بعد از گل به سمتش رفتم تا از زحماتش تشکر کرده باشم.

 

*پا قدم فرزندت هم برایت خوب بود؟

 

(می خندد)خدا را شکر که همین طور بود.همسر و فرزندانم الا ن در پاریس هستند و بعد از به دنیا آمدن پسرم من هنوز او را ندیدم.اما می دانم که الان خانواده ام از گلزنی ام خیلی خوشحال شدند.

 

*باز هم برای استقلال گل می زنی؟

 

در وهله اول دوست دارم برای استقلال مثمر ثمر باشم و پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم اما حتما باز هم تلاش می کنم تا برای استقلال گل بزنم.

 

*بازی را چطور دیدی؟

 

بازی خوبی بود و ما یکی از بهترین بازی هایمان را به نمایش گذاشتیم خدا را شکر که توانستیم در صدر هم باقی بمانیم.با این حال نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده و باید در بازی های باقی مانده هوشیارتر عمل کنیم تا به امید خدا قهرمان شویم.خیلی دوست دارم امسال با استقلال قهرمانی در لیگ را تجربه کنم.

 

*حرف خاصی نداری؟

از تمام کسانی که طی این مدت به من کمک کردند تشکر می کنم.از دکتر نوروزی هم ممنونم که کمک کرد تا مصدومیتم رفع شود و بدون مشکل دوباره بتوانم برای استقلال بازی کنم

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.