کتابهای پایه دوم و ششم ابتدایی رونمایی می‌شود

کتابهای پایه دوم و ششم ابتدایی رونمایی می‌شود

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد همزمان با برگزاری اجلاس روسای آموزش و پرورش از کتابهای پایه دوم و ششم ابتدایی رونمایی می‌شود.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان این مطلب گفت: اجلاس روسای آموزش و پرورش از ۲۷ تا ۲۹ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، که همزمان با برپایی این اجلاس از کتاب های دوم و ششم دبستان رونمایی می‌شود.

وی درباره وضعیت چاپ کتاب های درسی پایه های دوم و ششم ابتدایی گفت: تالیف کتاب های پایه دوم و ششم ابتدایی به اتمام رسیده است و این کتاب ها هم اکنون به زیر چاپ رفته است.

حاجی بابایی افزود: چاپ کتاب های پایه دوم ابتدایی تا هفته آینده به اتمام می رسد و در تاریخی که بعداً‌ اعلام می‌شود ‌در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره چاپ کتاب های پایه ششم ابتدایی نیز گفت: کتاب های جدید التالیف پایه ششم ابتدایی نیز به زیر چاپ رفته است و تا دو هفته آینده چاپ این کتابها به اتمام می رسد.

وی در مورد تعداد کتابهایی که برای پایه دوم و ششم دبستان چاپ می شود، افزود: چاپ کتب به تعداد دانش آموزان باز می گردد. ما پیش بینی می کنیم که حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون جلد کتاب برای پایه دوم و ششم دبستان نیاز است که به همین میزان نیز کتاب چاپ می شود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.