کتاب خاطرات سخنگوی ترامپ به زبان فارسی منتشر شد

کتاب «برای خودم می‌گویم» شامل خاطرات سارا هاکبی ساندرز سخنگوی مطبوعاتی دونالد ترامپ در کاخ سفید، به زبان فارسی ترجمه و منتشر شد.

کتاب خاطرات سخنگوی ترامپ به زبان فارسی منتشر شد

به گزارش ممتاز نیوز، این کتاب با ترجمه فائقه فرخی و لیدا فرخی در ۳۵۲ صفحه با قیمت ۳۰۰ هزار تومان در نشر کتاب تداعی منتشر شده است.

 در معرفی کتاب «برای خودم می‌گویم» که شامل خاطرات سارا هاکبی ساندرز سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ است، آمده است: او در این کتاب روایتی از سه سال حضور خود در کنار ترامپ و برنامه‌های کاری او را بازگو کرده است. این کتاب بیش از هر چیز از زاویه دید یک عضو حزب جمهوری‌خواه و شیفته دونالد ترامپ وجوهی نادیده از شخصیت سیاسی و زیستی ترامپ و مدل فکری او برای اداره آمریکا و جهان را بازگو می‌کند.

ساندرز یکی از مشوقان و حامیان سیاست‌های ضدایرانی ترامپ و دولت آمریکا در دوران حضورش در کاخ سفید به شمار می‌رفت و در نشست‌های خبری خود بارها به این موضوع اشاره کرده بود. ترامپ نیز در دوران حضور خود در کاخ سفید به ساندرز لقب جنگجو داده بود و وی را برای نامزدی در انتخابات برای حضور در مقام فرمانداری آرکانزاس دعوت کرده بود.

این کتاب همچنین روایت‌هایی دست اول از برخی اقدامات ترامپ از جمله دستور به فرماندهان آمریکایی برای مقابله با داعش در عراق و سوریه را بازگو کرده است.

انتهای پیام/


فرهنگ و هنر
کتاب و ادبیات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.