کتاب شعر«خانمی که شما باشید» نقد می گردد

۱۰م اسفند ،

کتاب شعر«خانمی که شما باشید» در« پاتوق شعر» خانه فرهنگ آیه نقد می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در این هفته از برنامه« پاتوق شعر» کتاب«خانمی که شما باشید » سروده حامد عسگری شاعر جوان، با حضور شاعران و ادب دوستان روز شنبه ۱۲ اسفند ماه ساعت ۱۶ مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

مجموعه شعر «خانمی که شما باشید» سروده حامد عسکری، که از سوی نشر شانی انتشار یافت و دربرگیرنده غزل‌های عاطفی این شاعر است که حالا به چاپ سوم رسیده است . این مجموعه ۳۴ غزل و یک مثنوی را شامل می‌شود که همگی بدون ذکر عنوان مشخص و تاریخ سرایش در این کتاب آمده‌اند . مسایل و موضوعات متنوع و به‌ویژه مضامین عاطفی دستمایه سرایش غزل‌های این مجموعه بوده و تنها مثنوی این کتاب دربارهٔ شهر بم است که به توصیف فضا و ویژگی‌های این شهر و مردم آن می‌پردازد.

بر اساس این گزارش ؛  شاعران  و منتقدان جوانی چون امیر مرزبان ، حسین متولیان و محسن رزوان  به نقد و بررسی این کتاب با حضور نویسنده این کتاب خواهند پرداخت.

در بخش دیگر این برنامه شاعران جوان سروده های خود را قرائت می کنند.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه ادبی می توانند به خانه فرهنگ آیه واقع در شهرک اکباتان – خیابان اصلی فاز یک- روبروی ورزشگاه راه آهن مراجعه نمایند و یا با شماره های ۴۴۶۵۶۴۹۵ – ۴۴۶۶۷۶۳۳ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.