کتاب نماهای مذهبی ری منتشر می شود

کتاب نماهای مذهبی ری منتشر می شود

کتاب نماهای مذهبی ری منتشر می شود

دو کتاب با عنوان “کتاب نامه حضرت فاطمه(س)” و “ام البلاد به انضمام کتاب شناسی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)” تا پایان شهریور ماه به چاپ می رسد.

تاریخ : دوشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۵:۱۹

به گزارش هنرنیوز،مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) گفت: “کتاب نامه حضرت فاطمه(س)” که شامل بیوگرافی، شخصیت و زندگانی حضرت فاطمه(س) است در ابتدای کتاب آورده شده و سپس مشخصات، کتاب شناختی، کتاب هایی که درباره زندگانی، شخصیت، آثار و فعالیت های آن حضرت از ابتدا تا سال ۹۱ در این زمینه چاپ و منتشر شده را گردآوری کرده ایم.
علیرضا محمودی بیان کرد: همچنین کتاب هایی که به زبان های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی و اردو در داخل کشور منتشر شده به صورت الفبای کتاب تنظیم شده و در انتهای کتاب مذکور نمایه ای از موضوعات، ناشران، افراد نویسنده و مترجم آورده می شود.
وی افزود: این کتاب به نوبه خود جزء نخستین و آخرین کتاب iهای منتشر شده در زمینه زندگانی و شخصیت حضرت فاطمه(س) بوده که بیشتر برای افراد محقق و نویسندگانی که در زمینه کتاب شناسی فعالیت می کنند، به کار می آید و از پراکنده کاری و اتلاف وقت در این زمینه جلوگیری می شود.
این محقق و نویسنده کتاب با اشاره به زمان چاپ کتاب گفت: پس از چاپ این کتاب، در کتابخانه های عمومی، مساجد، حوزه های علمیه تهران، شهرری و قم توزیع می گردد.
وی به دیگر کتابی که در حال تکمیل است اشاره و افزود: کتاب “ام البلاد به انضمام کتاب شناسی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)” به صورت اختصار به معرفی شهرری تا کنون می پردازد و در این کتاب به آثار تاریخی ری، فضاهای فرهنگی و همچنین به امامزادگان مدفون در ری، دانشمندان و افراد شهید معاصر می پردازد.
محمودی اظهار داشت: در پایان نیز تمام کتاب های منتشر شده در زمینه و با موضوع حضرت عبدالعظیم(ع) انضمام این کار شده که این اثر می تواند به عنوان یک کتاب راهنما در زمینه شهرری باشد.
وی در پایان گفت: این کتاب در ۱۵۰ صفحه با قطع وزیری آماده می شود و مولف و پژوهشگر این دو کتاب خودم هستم که به همت کتابخانه شیخ صدوق(ره) و با همکاری کتابخانه حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) به چاپ خواهد رسید.

کد خبر: ۴۴۹۳۸

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.