کدام استان میزبان بیشترین واحدهای مسکن مهر است؟

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در تهران و ۲۴۰۰ واحد در استان قم به عنوان بیشترین و کمترین واحد‌های مسکن مهر ساخته شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای برنامه تا پایان سال جاری است.

به گزارش ممتاز(Bananews.ir)،از میان ۳۱ استان کشور و برنامه ساخت ۳۸۸ هزار و ۲۶۱ واحد مسکونی به عنوان سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برنامه ساخت بیش از ۳۴۸ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

با توجه به ساخت واحدهای مسکن مهر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در کشور تاکنون ساخت بیش از ۲۵۸ هزار واحد مسکونی اتمام یافته است.

پس از استان تهران، استان‌های فارس، اصفهان،‌ آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، گیلان، البرز، بوشهر و چهارمحال و بختیاری بیشترین واحدهای مسکونی را به خود اختصاص داده‌اند.

بنابر آمار موجود از تعداد واحدهای مسکن مهر ساخته شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان‌های قم، لرستان،‌ کردستان، سمنان،‌ سیستان و بلوچستان، اردبیل، زنجان و قزوین کمتر از ۱۰ هزار واحد مسکونی را به خود اختصاص داده‌اند.

این درحالی است که برنامه اصلاحی ساخت واحدهای مسکن مهر از ۳۸۸ هزار واحد مسکونی به ۳۴۸ هزار واحد تغییر یافت.

از میان بیش از ۳۶ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان تهران تاکنون ساخت بیش از ۱۹ هزار و ۹۸۵ واحد اتمام یافته است.

همچنین از میان ۲۸۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده در استان قم کار ساخت بیش از ۲۳۰۰ واحد مسکونی پایان یافته است.

لازم به ذکر است برای همه ۳۱ استان کشور مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

ایسنا

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.