کرانچار:دایی بچه بود وقتی من در فینال اروپا بازی کردم!/چطور ما پارسال استقلال را ۱۰ نفره بردیم؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – زلاتکو کرانچار می گوید باورش نمی شود که بازیکنان و مربیان پرسپولیس با چنین ادبیاتی به او تاخته اند.

به گزارش ممتاز ؛ سرمربی سپاهان در آستانه بازی با ذوب آهن هنوز هم باید به پرسش های بی شمار دربارهٔ بازی تیمش با پرسپولیس پاسخ بدهد. او می گوید :« من هرچه صحنه درگیری بین شجاع و میثم حسینی را می بینم ، نظرم این است که تصمیم داور درست بوده. حالا هر کس می تواند نظری داشته باشد اما این همه هیاهو و این برخوردها را درک نمی کنم . سال قبل که یادتان هست؟ ما را دوبار برابر استقلال ۱۰ نفره کردند. هر بارش هم کارشناسان اعتقاد داشتند اخراج ها اشتباه بوده و فرشید طالبی نباید اخراج کی شد ولی ما تلاش کردیم و با یک یار کمتر قهرمان لیگ را شکست دادیم اما هیچ وقت به خودم اجازه ندادم به تصمیم داور چنین اعتراضی داشته باشم.»

او دلخور است از حرف های دایی که او را فاقد دانش فوتبالی دانسته بودو می گوید:« زمانی که من در فینال لیگ اروپا بازی می کردم ، علی دایی در سنین کودکی بوده و بچه بوده است. کار سختی نیست که سوابق من را در اینترنت جست و جو کنید. این ها را نمی گویم که فکر کنید می خواهم از خودم تعریف کنم من اصلا اهل این گفته ها نیستم. هنوز هم می گویم علی دایی یک اسطوره برای فوتبال ایران و آسیاست اما از او انتظار چنین برخوردی را نداشتم. از دیگر بازیکنانش مثل جلال حسینی که یکسال را کنار ما بود هم همین طور. به هر حال بازی تمام شده و شاید پرسپولیسی ها باید به این فکر کنند که چرا قدر موقعیت های شان در بازی را ندانستند. »

او سپس دربارهٔ بازی با لوکا بوناچیچ و دوب آهن هم می گوید:« تمام قشنگی برد ما مقابل پرسپولیس به این است که برابر ذوب آهن هم پیروز باشیم. البته این کار سختی است چون آنها مربی بزرگی مثل لوکا را دارند که در سخت ترین شرایط بهترین نتایج را می گیرد. با این وجود من می خواهم تیمم را طوری به زمین بفرستم که فقط به پیروزی فکر کنند.»

او دربارهٔ جباری هم گفت افسوس می خورد که مجتبی نتوانسته دلش با تیم باشد و از این جمع جدا شده است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.