کرانچار:رحمتی یکی ازعوامل پیروزی استقلال بود

۲۸ آبان ،

زلاتکو کرانچار پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: باید به استقلالی‌ها تبریک بگویم چرا که آنها از اندک موقعیت‌های خود نهایت استفاده را برده و البته ما هم از شانس‌های خود استفاده نکردیم.

به گزارش تفسیری فارس،وی افزود: امروز مهدی رحمتی دروازه‌بانی بسیار خوبی داشت و موقعیت‌های زیادی از تیم ما گرفت و یکی از عوامل پیروزی استقلال بود. سپاهان با وجود باخت در این بازی روند خوبی داشت و با وجود دریافت گل وقفه‌ای در حملات ما ایجاد نشد اما بازی امروز تمام شد و باید به دیدار آینده مقابل گهر فکر کنیم.

سرمربی تیم سپاهان در ادامه صحبت‌هایش گفت: تا روزهای آخر لیگ رقابت‌ها برای قهرمانی نفس‌گیر خواهد بود ولی مطمئن باشید می‌توانیم یکی از شانس‌های قهرمانی باشیم. امروز به نسبت بازی‌های قبل که شکست خوردیم تغییراتی در سیستم دفاعی ایجاد کردیم که تا حدودی مشکلات‌مان را حل کرد اما در نیم فصل نیاز به تغییراتی داریم.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه آیا از عملکرد اشجاری رضایت دارد یا خیر، گفت: این بازیکن نهایت تلاش خود را انجام داد اما در بعضی مواقع فرشید طالبی را به خط حمله فرستادیم ولی نتوانستیم از ایران‌نژاد به دلیل مصدومیت استفاده کنیم.

وی همچنین تیمش را مستحق شکست ندانست و گفت: استقلال تنها یک شانس داشت و در نیمه دوم روی ضربه سر برهانی نیز موقعیت ایجاد کرد که صادقی توپ را مهار کرد.

خبرنگاری پرسید چرا بازیکنانی که منتسب به علیرضا مرزبان می باشند در ترکیب قرار نمی‌گیرند که کرانچار گفت: تک تک بازیکنان با نظر من جذب شده‌اند و شاید توسط اشخاص دیگری به باشگاه معرفی شده باشند اما تصمیم گیرنده نهایی من هستم و اگر از مرزبان مشورت می‌گرفتم به خاطر ایرانی بودن او بود. برخی از بازیکنان نیاز به وقت دارند و باید خود را با تیم هماهنگ کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.