کرانچار: عملا شانسی در لیگ قهرمانان نداریم

۲۳فروردین۱۳،

زلاتکو کرانچار دربارهٔ حذف ۹۹ درصدی تیم فوتبال سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما دیگر باید روی بازی‌های داخلی متمرکز شویم. سپاهان مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی ایران است و باید با تمام قوا در این رقابت‌ها حاضر شویم تا نتیجه مطلوب بگیریم.

وی دربارهٔ شکست سنگین چهار بر یک مقابل الاهلی عربستان نیز گفت: اشتباهات انفرادی سبب این نتیجه شد. این اشتباه‌های در بازی رفت هم وجود داشت. هر اشتباه ما یک گل به نفع حریف بود. در نیمه اول بازی شانه به شانه‌ای انجام دادیم و اصلا قصد بستن بازی و استفاده از ضدحملات را نداشتیم. سعی کردیم با یک بازی هجومی حساب شده به گل برسیم و پیروز شویم. این شرایط تا قبل از گل دوم الاهلی وجود داشت اما بعد از گل دوم این تیم تقریبا مشخص بود که به سختی می‌توان گل‌های خورده را جبران کرد.

سرمربی سپاهان در واکنش به اینکه آیا دیگر شانسی برای صعود سپاهان از گروهش قائل هستید نیز تصریح کرد: ما عملا دیگر شانسی برای صعود نداریم. اگر چه در دو بازی بعدی برابر الغرافه و النصر با روحیه خوب و حداکثر توان ظاهر می‌شویم. فکر می‌کنم الاهلی تیمی است که می‌تواند تا فینال لیگ قهرمانان هم پیش‌ رود.

به گزارش ایسنا، سپاهان در حال حاضر با ۶۱ امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد و دوشنبه (پس‌فردا) بازی حساسی را از هفته سی‌ودوم لیگ برتر برابر استقلال ۶۳ امتیازی خواهد داشت. این تیم در صورت شکست قهرمانی لیگ برتر را از دست می‌دهد و استقلال قهرمان خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.