کرانچار: مصدومیت خلعتبری را پزشکان تیم ملی تایید کردند/ می دانستیم این بازی یک فینال است

۸فروردین ۱۳،

194808_635.jpg

سرمربی سپاهان می گوید خلعتبری واقعا در تیم ملی مصدوم بوده است و با اینحال پزشکان سپاهان او را برای این دیدار آماده کرده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، دربارهٔ ی این دیدار گفت: اول این پیروزی را تبریک می‌گویم به بازیکنان خودم که ۱۲۰ دقیقه بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشتند. هر دو تیم برای این دیدار به طور کامل آماده بودند با این حال با روحیه خوب و کامل برای داربی دوم برابر استقلال به میدان می‌رویم و من امیداورم شاهد این بازی در لیگ برتر هم برابر استقلال باشیم. در واقع نتیجه گیری خودم را می‌گویم، ما خوب آغاز کردیم و همان تیم مورد نظر بودیم استقلال تیم بزرگ و با نفرات خوب بسیاری است ولی نیمه اول دراختیار ما بود.

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ ی فراز و نشیب های بازی و شانس تیمش، اظهار داشت: از استقلال شناخت خوبی داشتیم و می‌دانستیم مقابل این تیم چگونه بازی کنیم و منتظر هر مسئله ای بودیم و می‌دانستیم یک بازی شبیه فینال در انتظار ماست، در واقع بازی را با اعتماد به نفس آغاز کردیم و می‌دانستیم استقلال بسیار بزرگ و سرحال است. نوسانات بازی در بازی بسیار موثر بود و استقلال با یک گل توانست بازی رامساوی کند. در نیمه نهایی هر گل از وزن خاصی برخوردار است به طبع ما هم موقعیت هایی داشتیم دو سه موقعیت را سوکای با بی دقتی از دست داد که اگر به آنها دقت می‌کرد گل دوم و حتی سوم را می توانستیم بزنیم. البته نباید دروازبان‌مان را فراموش کنیم او در ضربات پنالتی سبب پیروزی تیم ما شد.

سرمربی سپاهان دربارهٔ ی وضعیت جسمانی نویدکیا افزود: وضعیت جسمانی نوید کیا وخامت ندارد. ما باید طراوت را به تیم بازگردانیم و با انرژی کامل برابر الاهلی حاضر شویم تا نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

او درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ترجیح می‌دهد با داماش در فینال روبه رو شود و یا پرسپولیس در فینال برابر تیمش حاضر شود، اظهار داشت: در واقع نتیجه گیری خودم را می گویم و امیدوارم آن را بپذیرد. درست است که دیدار استقلال و پرسپولیس داربی سنتی است اما اگر شما به آمار سپاهان در ۱۰ سال اخیر و قهرمانی های این تیم توجه کنید متوجه می گردد ما ازکیفیت بسیار خوبی برخورداریم. فراموش نکنید تراکتور هم در حال جنگیدن برای قهرمانی است. به نظرم رویاروی های ما با این تیم ها داربی است چراکه از حساسیت و شرایط خاصی برخوردار است. اوضاع همه جهان همین است و این تنها مربوط به ایران نیست.

کرانچار در ادامه دربارهٔ ی تاثیر نتیجه ی این دیدار بر تیمش گفت: قطعا نتیجه ی این دیدار بر روی ما تاثیر می‌گذارد. وقتی در شرایطی ۵۰-۵۰ در آزادی برابر استقلال پیروز می‌شوید به اینده امیدوار می‌شوید. با اینحال ابتدا باید به مصاف الاهلی برویم و سپس با نفت روبه رو شویم. بعد دوباره با الاهلی بازی کنیم و سپس برابر استقلال در لیگ بازی کنیم.ما باید پله پله پیش برویم.

او در پاسخ به اینکه سپاهان در این دیدار پیروز شد اما به نظر می‌رسد رقبای استقلال و سپاهان در آسیا برنده این بازی شدند، گفت: متاسفانه زمان کوتاهی تا بازی برابر الاهلی در اختیار داریم . زمان برای کارهای تاکتیکی کوتاه است و ارنج ارنج ما هم مشخص است و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد. با اینحال در این دو روز تلاش می کنیم باطراوت باشیم تا با در اسیا نمایش آبرومندی داشته باشیم.

سرمربی سپاهان دربارهٔ ی وضعیت خلعتبری هم اظهار داشت: او در تیم ملی مصدوم بود و MRI او را دکترهای تیم ملی هم تایید کرده بودند. قسمت خارجی ران پای او آسیب دیده بود و به کادر پزشکی‌مان که بعد از هشت روز با تدابیر خاص او را به این بازی رساندند تبریک می گویم، همانطور که دیدید خلعتبری عملکرد خوبی هم داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.