کربکندی: اهل کری خواندن برای سپاهان نیستم/ روزگار به ما پشت کرده/ شکست قهرمان لیگ به ذوب‌آهن اعتماد به نفس می‌دهد

کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد شرایط فعلی ذوب آهن حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« فعلا روزگار به ما پشت کرده است و باید بگویم که در بازی با صبا و استقلال به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. با این حال من نگران نیستم و توجهی هم به شایعات ندارم و مطمئن هستم که تا هفته ششم یا هفتم وضعیت بهتر می‌شود. الان ما بازیکنی مثل قاسم حدادی‌ فر را در اختیار نداریم که مطمئنا با آمدن او وضعیت بهتر خواهد شد.»

از کربکندی در مورد دربی اصفهان سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «برای ما سپاهان، استقلال یا تیم‌های دیگر هیچ فرقی ندارد. ما در حال حاضر بحران داریم و برای خروج از این وضعیت هیچ راهی جز شکست سپاهان باقی نمی‌ماند. ما دیگر نباید ببازیم و فکر می‌کنم شکست دادن قهرمان لیگ به ما شخصیت و اعتماد به نفس می‌دهد و امیدوارم این بحران را پشت سر بگذاریم.»

کربکندی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده یا قوی‌تر می‌گوید:« من فکر می‌کنم سپاهان مثل فصل گذشته هماهنگ نیست و تغییرات زیادی در این تیم رخ داده است. آنها امسال بیشتر از بازی مستقیم و توپ‌های بلند استفاده می‌کنند و در شروع مجددها تیم خوبی هستند. ما برای شکست دادن سپاهان باید اشتباهات را به حداقل برسانیم و مطمئنا بازی به بازی بهتر می‌شویم.»

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا برای سپاهان کری نمی‌خوانید می‌گوید:« من اهل کری خواندن برای سپاهان نیستم. فقط تلاش می‌کنیم تا در این بازی به پیروزی رسیده و شرایط خوبی پیدا کنیم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.