کرمی: تعویق لیگ برتر از سوی سازمان لیگ نبوده است

رئیس سازمان لیگ تکواندو، با عنوان کردن برگزاری مسابقات در روز دوشنبه ها، گفت: تعویق رقابت های لیگ برتر از سوی سازمان لیگ نبوده است.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: به دلیل برگزاری گردهمایی روسای هیئت ها و مسئولان فدراسیون تکواندو تا پایان هفته مسابقه ای در لیگ های مختلف تکواندو برگزار نمی شود.
وی در مورد تعویق رقابت های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان گفت: با انجام همه برنامه ها، لیگ برتر تکواندو بزودی قرعه کشی می شود و رقابت ها نیز از نیمه اول آبان استارت می خورد.
در واقع، سازمان لیگ باعث تعویق مسابقات نبود، زیرا برای برگزاری مسابقات همه گونه شرایط را داریم، اما تیم های لیگ برتری هنوز شرایط حضور در رقابت ها را ندارند.
وی افزود: برای برگزاری مسابقات لیگ برتر، تیم ها باید مسئله مالی خود را حل کنند.
در مرحله اول ثبت نام و پرداخت ورودیه برای حضور در لیگ برتر بود که انجام شده و تیم ها مبلغ ۶ میلیون تومان ورودیه را نیز پرداخت کرده اند و در مرحله دوم ثبت نام حداقل ۵ بازیکن، یک مربی و یک سرپرست برای هر تیم بوده که انجام شده است.
کرمی تاکید کرد: در مرحله سوم ارائه مدارک بازیکنان به سازمان لیگ بوده که متاسفانه هنوز چهار تیم اقدام به انجام آن نکرده اند. این مدارک شامل قرارداد بازیکنان با مهر و امضای بازیکن، باشگاه و هیئت استان آن تیم است. در این مدت هم باشگاه ها اقدام به استخدام بازیکنان کرده اند.
وی ادامه داد: نمی توانیم با ناقص بودن مدارک تیم ها، آنها را تائید کنیم و در صورت تکمیل همه موارد، بلافاصله قرعه کشی مسابقات انجام می شود.
کرمی خاطرنشان کرد: در جلسه ای با سرپرستان و مربیان باشگاه ها، همه تیم ها علاقمند بودند رقابت های لیگ برتر از آبان ماه به صورت هر دو هفته یکبار با انجام دو مسابقه برگزار شود.
وی افزود: در نظر داریم برای لیگ امسال و به منظور رسانه ای تر شدن اخبار مسابقات را دوشنبه ها برگزار کنیم، ضمن آنکه زمانی هم برای تعطیلات نیم فصل در نظر گرفته شده تا فرصت نقل و انتقالات تیم ها باشد.
وی گفت: تاکنون هفت تیم در لیگ برتر ثبت نام کرده اند و هنوز هیچ گونه انصراف رسمی از سوی تیم گاز فجر جم اعلام نشده، اما در صورت انصراف این تیم هم مسابقات را با ۶ تیم برگزار می کنیم، اما با صحبت هایی که با کریمی سرمربی این تیم داشته ایم، خبری از انصراف در کار نیست.
وی افزود: گاز فجر جم در لیگ برتر ثبت نام کرده و در حال بررسی مدارک این تیم هستیم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.