کروش: غیبت دژاگه و حیدری زیاد تاثیر ندارد /لبنان اصلا حریف آسانی نیست

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی تیم ملی در گفت و گو با روزنامه السفیر در مورد بازی با لبنان حرف زده است.او با اشاره به اینکه این بازی اصلا آسان نیست می گوید:«به نظر من دیدار سختی را پیش رو داریم.اما مطمئن هستم که می توانیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.هدف همه ما یکی است و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف دریغ نمی کنیم.»
سرمربی تیم ملی این را گفت و ادامه داد:« با شیوه ای که در نظر گرفته ایم یک تیم عالی خواهیم داشت.لبنان روی زمین خوب بازی می کند بنابراین همه بازیکنان باید وظایف خود را به خوبی انجام بدهند.»
ادامه حرف های کروش مربوط به مصدومیت دو بازیکن کلیدی تیم ایران است. خسرو حیدری و اشکان دژاگه. او در این مورد می گوید:«این مصدومیت ها تاثیری در روند حرکتی ما نخواهد داشت. فکر می کنم به یکی از حساس ترین بازی های خود در گروه رسیده ایم و من بدون توجه به آسیب دیدگی ها به این مسابقه بسیار خوش بین هستم»
کروش با اشاره به بازی دوستانه لبنان و استرالیا که با شکست سه بر صفر لبنانی ها همراه بود در پایان می گوید:«من یک ایده دارم که شاید کامل نباشد. شاید لبنان این بازی را باخت ولی به نظر واکر سرمربی لبنان می دانست که باید چه بکند و این را من به خوبی متوجه شدم .او مهره های خوبی در تیمش دارد ولی ما نیز بازیکنان خوب و با استعدادی در ترکیب داریم.»
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.