کریس رونالدو؛ دی‌استفانو قرن بیست و یکم

۳۰م دیماه ،

به گزارش فارس، وقتی آلفردو دی‌استفانو که در سال ۱۹۵۳ به رئال مادرید پیوست، در دیدار دوستانه مقابل تیم کلمبیایی میوناریوس چشم‌ها را خیره کرد، سفیدپوشان می‌دانستند که اسطوره‌ای بالقوه در وجود این بازیکن نهفته است که می‌تواند باشگاه را به افتخاراتی برساند و همین طور هم شد.

رئال به تازگی، یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا در قرن بیستم را به خدمت گرفته بود و باشگاه طعم ۵ قهرمانی در اروپا و ۸ قهرمانی در لیگ را در فاصله یازده سال می‌چشید.

فلورنتینو پرس اکنون بر این باور است که همان باور باید در باشگاه فعلی رئال وجود داشته باشد. رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته است که پروژه جدیدش را روی کریستیانو رونالدو انجام دهد. پرس همان وعده‌ای را در خصوص کریستیانو رونالدو می‌دهد که دربارهٔ دی‌استفانو به تحقق پیوست.

پرس بر این باور است که رونالدو دی‌استفانوی قرن بیست و یکم است و اگر رئیس باشگاه برای ۴ سال آینده انتخاب شود تا سال ۲۰۱۷ ریاست رئال مادرید را در دست خواهد گرفت. قرارداد فعلی رونالدو با باشگاه سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و پرس امیدوار است این بازیکن قراردادش را حداقل تا پایان دوران ریاست بعدی تمدید کند. اتفاقا رونالدو نیز در سن ۲۷ سالگی قرار دارد یعنی همان سنی که اسطوره آرژانتینی هنگام ملحق شدنش به رئال مادرید داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.