کریمی: پرسپولیس را در قم می‌بریم

۲۳م دیماه ،

فرید کریمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بعد از اینکه صبای قم سه امتیاز ارزشمند مسابقه خارج از خانه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را در مصاف با تیم ملوان بندر انزلی کسب کرد اکنون آماده دیدار با پرسپولیس تهران هستیم تا هشتمین برد این فصل را کسب کنیم.

وی که زننده گل برتری صبا در دیدار هفته بیستم با ملوان بود ادامه داد: برای ما کسب سه امتیاز از این دیدار خارج از خانه بسیار حائز اهمیت و رضایت‌بخش بود اما آنچه که در این مسابقه مشخص شد، این بود که تیم ما از آغاز دور برگشت به خوبی قوی شده است و بازیکنان ما با انگیزه بیشتری نسبت به قبل برای موفقیت تیم در لیگ برتر تلاش می‌کنند.

هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم با اشاره به دیدار با پرسپولیس تهران گفت: استقبال تماشاگران و هواداران قمی از بازی سبب خواهد شد که موفقیت‌های صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با شکست پرسپولیس ادامه یابد.

وی یادآور شد: تیم ما بعد از اینکه در دیدار خود برابر ملوان بندر انزلی به سه امتیاز دست یافت و در حال حاضر رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد، با امید به روزهای بهتر در دیدارهای آتی برابر سایر رقبای لیگ برتری به میدان می‌رود.

کریمی که با چهار گل در کنار رامین رضاییان هم اکنون دومین گلزن برتر صبا به شمار می‌رود، ابراز داشت: خوشحالم از اینکه در این دیدار برابر ملوان توانستم در کسب سه امتیاز تأثیرگذار باشم و گل برتری تیم صبای قم را به ثمر برسانم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون باید به فکر بازی با تیم فوتبال پرسپولیس تهران باشیم که امتیازات این دیدار حتی از دیدار با ملوان نیز برای ما از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا آنها با یک بازی کمتر اکنون پشت سر ما و تعقیب کننده جایگاه ما می باشند و با روحیه خوبی که از بردن نفت در جام حذفی دارند مدعی سه امتیاز این بازی می باشند.

بازی صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه یکشنبه بیست و چهارم دی در قم برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.