کریس رونالدو مصدوم شد

النصر نگران ستاره بزرگ خود کریستیانو رونالدو است که به نظر می‌رسد در بازی دیروز این تیم در سوپرجام عربستان با مصدومیت مواجه شده است.

کریس رونالدو مصدوم شد

به گزارش ممتاز نیوز، رسانه‌های ورزشی عربستان گزارش دادند کریستیانو رونالدو در دیدار دیروز النصر مقابل اتحاد که با شکست ۳-۱ تیم رونالدو به پایان رسید از ناحیه پا با مصدومیت مواجه شده است.

با اینکه میزان و جدیت آسیب‌دیدگی رونالدو مشخص نیست، ولی گزارش‌ها از عربستان حاکی است که او از ناحیه پا با تورم مواجه شده است.

در جریان مسابقه حامد الشرمانی تکلی خشن روی پای رونالدو رفت که ظاهرا همین تکل باعث آسیب‌دیدگی ستاره پرتغالی شده است. یک روزنامه‌نگار عربستانی اعلام کرد قوزک پای کریستیانو رونالدو امروز متورم است و همین باعث نگرانی مدیران باشگاه النصر شده است.

کریستیانو امروز قرار است در معاینات پزشکی شرکت کند تا شدت و میزان دقیق آسیب‌دیدگی او مشخص شود.

رونالدو بعد از درخشش در بازی دوستانه منتخب ریاض مقابل پاری‌سن‌ژرمن و به ثمر رساندن دو گل، در اولین دو بازی رسمی خود با پیراهن النصر نتوانست تاثیرگذار باشد.

رونالدو در اولین بازی رسمی برای باشگاه جدیدش که با پیروزی ۱-۰ مقابل الاتفاق همراه بود نتوانست تاثیر خاصی در زمین داشته باشد و در بازی دیشب و شکست ۳-۱ مقابل الاتحاد هم شرایط برای کریستیانو تفاوتی نداشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.