کریمی انفرادی تمرین کرد

شب گذشته برای اینکه مراسم آشتی‌کنانی برگزار شود جلسه‌ای بین علی کریمی، محمد رویانیان و یحیی گل‌محمدی مربی جدید قرمزپوشان برگزار شد که در نهایت مقرر گردید تا گل‌محمدی و رویانیان پس از گفت‌وگو با ژوزه مقدمات بازگشت علی کریمی به پرسپولیس را مهیا کنند.

علی کریمی ظهر امروز با بازگشت به ورزشگاه درفشی‌فر، به صورت اختصاصی تمرین کرد.
  
به گزارش ورزش ۳، پس از شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان مشکلاتی بین مانوئل ژوزه، سرمربی قرمزپوشان و علی کریمی پیش آمد که منجر به کنار گذاشتن کریمی از جمع پرسپولیسی‌ها شد.

از همین رو شب گذشته برای اینکه مراسم آشتی‌کنانی برگزار شود جلسه‌ای بین علی کریمی، محمد رویانیان و یحیی گل‌محمدی مربی جدید قرمزپوشان برگزار شد که در نهایت مقرر گردید تا گل‌محمدی و رویانیان پس از گفت‌وگو با ژوزه مقدمات بازگشت کاپیتان دوم قرمزپوشان به تمرین پرسپولیس را پس از بازی مقابل آلومینیوم مهیا کنند.

علی کریمی پس از این جلسه خیلی از نظراتش تغییر کرد و امروز ظهر به ورزشگاه درفشی فر آمد و به مدت ۱۲۰دقیقه به صورت اختصاصی تمرین کرد. تعدادی از هواداران هم از ساعت تمرین امروز پرسپولیس با خبر نبودند و مقابل درب ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند، از حضور کریمی در محل تمرین خوشحال شدند.

 تمرین تیم پرسپولیس قرار است از ساعت ۱۸:۰۰امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شود.

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.