کسانی که دارای منصب و مسئولیت‌های خطیر هستند، خدا محوری را مدنظر قرار بدهند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: کسانی که دارای منصب و مسئولیت‌های خطیر نظم و انضباط و اجرایی کشور را دارند، بیش از هر کسی باید در کارهای خود خدا محوری را مدنظر قرار بدهند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “آیت‌الله علوی‌گرگانی” امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سرکلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی راهور که در دفتر ایشان  برگزار شد، با اشاره به آیات قرآن اظهار داشت: خدای متعای اجر و مزد کسانی را که با نیت پاک و ایمان راستین انجام می‌دهند ده برابر کرده است.
 
آیت الله علوی گرگانی با بیان این‌که مسئولیت پذیری یکی از ویژگی‌های مومنین است، افزود: کسانی که دارای منصب و مسئولیت‌های خطیر نظم و انضباط و اجرایی کشور را دارند بیش از هر کسی باید در کارهای خود خدا محوری را مدنظر قرار بدهند.
 
این استاد حوزه علمیه ادامه داد: هر چیزی که با نیت الهی همراه باشد مورد رضایت پروردگار واقع می‌شود.
 
آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که پیامبر‌(ص) و  امیرالمومنین‌(ع) پدران امت محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: اخلاق امیرالمومنین‌(ع) و تبعیت ایشان از رسول گرامی‌ اسلام‌(ص) مصداق بارز ولایت‌مداری است.
 
وی افزود: پیامبر‌(ص) سه گروه را مورد لعن قرار دادند،کسانی که مورد نفرین والدین قرارمی گیرند و گروهی دیگر فراری از مولای خود باشند و گروه سوم کسانی که زحمت می‌کشند، اما مزدی در قبالش پرداخت نمی‌کنند.
 
این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: امام علی‌(ع) از زبان پیامبر‌(ص) به مردم ابلاغ کردند « ای مردم من و پیامبر(ص) به عنوان  پدر و مولای زحمات زیادی برای این امت کشیدیم هر کسی مورد عاق ما قرار بگیرد و یا از ولایت ما فرار کند و یا مزد تلاش‌های ما را ندهد مورد لعنت الهی قرار گفته است.
 
آیت‌الله علوی‌گرگانی در بخش دیگری از سخنان خود مزد الهی را تفضلی از ناحیه پروردگار به بندگان دانست.
 
معظم‌له افزود: همه این‌ها نشان دهنده این است که خداوند متعال بندگان شایسته را دوست دارد و اما افرادی که از مسئولیت‌ها شانه خالی می‌کنند مورد لطف الهی قرار نمی‌گیرند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.