کسری بودجه ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه در سال جاری

کسری بودجه ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه در سال جاری

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به وضعیت مالی دانشگاه گفت:‌ امسال نیز دانشگاه بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه دارد.

به گزارش دریچه خبر ، دکتر فرهاد دانشجو با بیان اینکه از بدو آغاز کار در دانشگاه آزاد این دانشگاه دارای ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی بود تصریح کرد:‌با توجه به اینکه امسال نیز بین ۷۰۰ تا هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه داریم در واقع در این وضعیت نقدینگی دانشگاه به ما تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به این کسری بودجه باید به سمت درآمدزایی حرکت کرد، خاطر نشان کرد: البته برنامه‌های درآمدزایی نیازمند زمان است. ولی می‌توان به نوعی با صرفه جویی، مقداری هزینه‌ها را مدیریت کرد.

دانشجو افزود: تمام تلاش ما این است که فشاری بر خانواده‌های دانشجویان ایجاد نشود با توجه به اینکه در گذری قرار داریم که کل کشور از تحریم‌های ناعادلانه دولت آمریکا که بر علیه مردم به وجود آورده است در فشار اقتصادی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نیز از این تحریم‌ها بی نصیب نیست تصریح کرد: اثر این تحریم‌ها و همچنین بعضی از سوء مدیریت‌ها در دانشگاه دیده می‌شود که امیدواریم هیچکدام از آنها فشاری به مردم ایجاد نکند.

رییس دانشگاه آزاد در خاتمه گفت: بنده به عنوان خدمت گزار دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد تمام تلاشمان این است که فاصله حقوقی که میان کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دولتی وجود دارد تا یک سال آینده حل و فصل کنیم.


DaricheKhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.