کسر امتیاز از باشگاه‌ها جدی است

جام جم آنلاین: سرپرست سازمان لیگ برتر با اشاره به تصحیح مدارک باشگاه‌ها و ارسال آن به AFC گفت: امیدواریم نه تنها امتیاز فوتبال ایران کمتر نشود بلکه افزایش یافته و سهمیه بیشتری را در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بدست آوریم.

در پایان مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران لیگ برتری غلامرضا بهروان در پاسخ به این سوال که آیا مدارک باشگاه‌ها به AFC ارسال شده است؟، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مدارکی که باشگاه‌ها ارائه کردند نواقصی داشت که ما آنها را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: مدارک باشگاه‌ها صددرصد کامل نبود و ما به خاطر اینکه خدشه‌ای به پوئن‌های ایران وارد نشود، آنها را تصحیح کرده و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم.

سرپرست سازمان لیگ برتر افزود: تاریخی که در برخی رسانه‌ها برای ارائه مدارک باشگاه‌ها اعلام شده بود، درست نبود. ما به این دلیل تاریخ زودتری را به باشگاه‌ها برای ارسال مدارک اعلام کردیم تا فرصت بررسی آنها و رفع نواقص را داشته باشم.

بهروان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مدارک ۲۳ تیرماه بود اما ما زودتر آنها را ارسال کردیم، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نیست و امیدواریم نه تنها امتیاز فوتبال ایران کمتر نشود بلکه افزایش یافته و سهمیه بیشتری را در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بدست آوریم.

وی در مورد بحث کسب مجوز حرفه‌ای ازسوی باشگاه‌ها هم اظهار داشت: در بحث صدور مجوز حرفه‌ای من به باشگاه‌ها هشدار می‌دهم زیرا در خصوص پرداخت بدهی‌ها اقدامی نکرده و تنها به فکر جذب نفرات جدید برای تیم‌های خود هستند. مطمئن باشید بحث کسر امتیاز از تیم‌های بدهکار لیگ برای فصل آینده بسیار جدی خواهد بود.

سرپرست سازمان لیگ برتر در پایان گفت: روز گذشته هم در نشستی که با نبی، حسن‌زاده و کاظمی داشتیم، تصمیم گرفتیم به باشگاه‌ها هشدار داده تا برای پرداخت بدهی و جلب رضایت طلبکاران اقدام کنند، اگر این اتفاق نیافتد یکی از جرایم ما کسر امتیاز خواهد بود و جرایم بیشتری هم برای متخلفان در نظر خواهیم گرفت. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.