کسر امتیاز از استقلال و ملوان قطعی شد / کمیته استیناف، سایپا را بخشید

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – کمیته استیناف در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه‌های استقلال تهران، ملوان و سایپا نسبت به آرای صادره کمیته انضباطی، رای خود را صادر کرد.

به گزارش ممتاز؛ رای کمیته استیناف که متن آن توسط پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال انتشار یافته به شرح زیر است:
در تاریخ سوم شهریورماه جلسه کمیته استیناف در خصوص رسیدگی به اعتراض سه باشگاه استقلال تهران، ملوان انزلی و سایپا البرز به حکم کسر یک امتیاز از مجموع امتیازات سه تیم در جدول رده بندی لیگ برتر که به سبب تخلف تماشاگران به جهت فحاشی به داور صادر شده تشکیل شد و پس از بررسی محتویات پرونده ، احکام استیناف به شرح زیر صادر شد.
۱-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه استقلال دایر به کسر یک امتیاز به لحاظ فحاشی به داور در مسابقه ۱۰ مردادماه مقابل سپاهان تایید و این باشگاه به سبب پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران به داخل زمین به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
۲-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه ملوان انزلی دایر به کسر یک امتیاز به لحاظ فحاشی به داور در مسابقه ۱۰ مردادماه مقابل داماش گیلان تایید و این باشگاه به سبب پرتاب اشیاء از سوی تماشاگران به داخل زمین به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
۳-حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه سایپای کرج به لحاظ فقدان سوابق انضباطی در این زمینه دایر بر کسر یک امتیاز لغو و تنها این تیم به انجام یک بازی به عنوان میزبان در زمین بی طرف محکوم شد.
احکام صادره قطعی است.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.