کشته و مصدومیت چهار نفر در اتفاق خونین رانندگی مشگین‌شهر

۰۳م آذر ،

جاده مرگبار اردبیل – مشگین‌شهر همچنان قربانی می‌گیرد به طوریکه تصادف در این جاده چهار کشته و مصدوم را به همراه داشت.
بر اثر برخورد شدید سواری پراید با یک دستگاه تریلی در محور اردبیل – مشگین‌شهر چهار نفر از هموطنانمان کشته و مصدوم شده و در نهایت بی‌توجهی مسئولان محور موسوم به مرگ اردبیل – مشگین‌شهر همچنان قربانی می‌گیرد.

در این تصادف یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید در دم جان سپرده و سه نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها به سبب شدت مصدومیت وخیم گزارش شده است.

این تصادف که در ۴۰ کیلومتری جاده مشگین‌شهر – اردبیل و در جوار روستای ارباب‌کندی رخ داد، راننده پراید به سبب سرعت بیش از حد و ناتوانی در کنترل خودرو و پیچ خطرناکی که در این مسیر قرار دارد از مسیر منحرف شده و با خودروی روبه‌رو که یک دستگاه تریلی بوده برخورد کرده و زمینه کشته شدن و مصدومیت چهار نفر از هموطنانمان را به وجود آورد.

علت این اتفاق براساس آخرین اعلام نظر پلیس سرعت بیش از حد و ناتوانی راننده سواری پراید در کنترل خودرو بوده است.

جاده اردبیل – مشگین‌شهر که ۷۰ درصد تصادفات در این محور اتفاق می‌افتد به جاده بسیار خطرناکی در تردد خودروها تبدیل شده است که به نظر می‌رسد روزانه در این جاده تصادف و تلفات متعددی را شاهد هستیم که به نظر می‌رسد در اصلاح و بهسازی آن در سال‌های اخیر قصور و کوتاهی صورت گرفته است.

به رغم تاکید مسئولان شهرستان و استان و نماینده مردم مشگین‌شهر در چهار خطه کردن محور اردبیل – مشگین‌شهر این کار با روند کند به سبب تأمین نشدن اعتبارات روبه‌رو شده به طوریکه بر اثر این قصور و کوتاهی تصادفات بی‌شماری را در محور اردبیل – مشگین‌شهر و اردبیل – اهر و نقطه اتصال به محور اردبیل – پارس‌آباد را شاهد هستیم که بخش عمده‌ای از تصادفات در طول سال در این محورها به وقوع می‌پیوندد.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.