کشتی سازی با چوب کبریت +عکس

۲۸م آذر ،

چوب کبریت از جمله وسیله هایی است که بسیاری از هنرمندان به وسیله هنرهای متفاوتی را خلق می کنند. از ساخت خانه های بزرگ تا پل سازی همه از جمله زیباترین کارهایی است که با چوب کبریت می توان انجام داد.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، در حالی که چوب کبریت به یک وسیله ساده و کلی برای هنرنمایی تبدیل شده است اما بازهم هنرمندانی می باشند که کارهای خاصی با آن انجام می دهند.

“برناردو کاساسولا” هنرمند آرژانتینی کسی است که تقریبا بخش اعظم زندگی خودش را صرف ساخت مدل های مختلف کشتی با استفاده از چوب کبریت کرده و این روزها نمایشگاهی از این هنرنمایی هایش افتتاح کرده است.

این هنرمند ۶۳ ساله در مصاحبه ای عنوان کرده است که از ۱۳ سالگی به این کار مشغول بوده و دوست ندارد آن را هیچ گاه ترک کند. به نقل از او این هنر به او آرامش و قدرت فکر کردن می دهد.

او تا به حال مدل های بسیاری از کشتی های مختلف ساخته است که به نقل از خودش بهترین آن ها یک کشتی جنگی بادبانی است که نزدیک به ۷ سال زمان برای آن صرف شده و نزدیک به ۳٫۲ متر نیز طول دارد.

در سال ۲۰۰۸ این هنرمند اعلام کرد که قصد دارد بر روی یک مدل ۱۰ متری از تایتانیک کار کند که البته هنوز نیز مشغول به کار بر روی این مدل خودش است و احتمالا تا چند سال آینده به پایان خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.