کشف پرتره جدید از دختر مولانا +عکس

خبرگزاری فارس: تصویر جدیدی از امیلی دیکنسون شاعر آمریکایی قرن ۱۹ در آمرست ماساچوست پیدا شد.
 
در حال حاضر تنها تصویری که از این شاعر آمریکایی وجود دارد به دوران نوجوانی و سال ۱۸۴۷ باز می‌گردد. اما تصویر جدیدی که از این شاعر آمریکایی پیدا شده به سال ۱۸۵۹ و دهه دوم زندگی وی مربوط می‌شود.

مالک این عکس جدید یکی از مجموعه‌داران شرق آمریکاست و پس از تحقیقات فراوان مشخص شده است که این عکس به این شاعر مربوط می‌شود.
 

در این عکس جدید «امیلی دیکنسون» در سمت چپ در کنار «کیت اسکات ترنر» قرار دارد.

امیلی الیزابت دیکنسون در سال ۱۸۳۰ در شهر امرست در ایالت ماساچوست آمریکا زاده شد و دختر یک وکیل سرشناس آن ایالت بود. وی بیشتر خلوت گزیده بود و زندگی در انزوا را ترجیح می داد.

 در دوران جوانی هفت سال در آکادمی امرست درس خواند و مدت کوتاهی را نیز در یک مدرسه مذهبی گذراند. اولین مجموعه شعر او در سال ۱۸۹۰ منتشر شد.

از آنجا که دیکنسون یک شاعر پرکار اما درون‌گرا بود کمتر از ده شعر از قریب به هزار و هشتصد شعر او در زمان حیاتش به چاپ رسید.

آثاری نیز که در زمان حیاتش به چاپ رسیدند اغلب به صورت قابل توجهی توسط ناشران دچار تغییر می‌گشتند تا مطابق با معیارهای متعارف شعری وقت شوند.

این شاعر آمریکایی به «شاعر معتکف» مشهور است. دکتر الهی قمشه‌ای  نیز وی را «دختر مولانا» می‌نامد چرا که او بسیار با ابهام سخن می‌گوید.

 او شاعر قطعه معروف “I’m nobody! Who are you?” (من هیچکسم تو که هستی؟) است.      


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.