کشف ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق در آب‌های جزیره قشم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق از سوی مرزبانان پایگاه دریابانی قشم در عملیاتی دریایی در آب های این جزیره خبر داد.

کشف ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق در آب‌های جزیره قشم

به گزارش ممتاز نیوز از اعلام پنجشنبه شب پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان، سردار بهادر اسماعیلی افزود: مرزبانان پایگاه دریابانی قشم مبارزه با قاچاقچیان و سرباندهای قاچاق را در دستور کار خود قرار داده و با اجرای یک طرح عملیاتی موفق شدند یک باند وارد کننده کالای دخانی به آب های این جزیره را متلاشی و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری این طرح عملیاتی مرزبانان قشمی هنگام گشت زنی و کنترل نوار مرزی به یک فروند شناور حامل کالای قاچاق برخورد که سرنشینان آن به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت و تغییر مسیر قصد فرار داشتند که مرزبانان بلافاصله شناور یادشده را تعقیب و عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه در این عملیات ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از محل و مخفیگاه آنها ۲ میلیون نخ سیگار قاچاق کشف که ارزش ریالی آن با احتساب شناور توقیفی ۱۰۸ میلیارد ریال، برآورد شده است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.