کشف ۴۲ میلیون عدد داروی غیرمجاز در حال فروش در بازار سیاه

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: هفته گذشته بیش از ۴۲ میلیون عدد داروی غیرمجاز از انبار‌هایی که محل نگهداری دارو برای فروش در بازار‌های سیاه مجازی بود، کشف شد.

کشف ۴۲ میلیون عدد داروی غیرمجاز در حال فروش در بازار سیاه

به گزارش ممتاز نیوز، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت: ماموران پلیس با رصد‌های اطلاعاتی، یک شبکه توزیع غیرمجاز دارو در فضای مجازی را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: محل اختفای متهمان شناسایی شد و هر دو متهم دستگیر شدند و در بررسی انبار غیرمجاز متعلق به این افراد بیش از ۲۲ میلیون عدد داروی کمیاب و نایاب کشف شد.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: هفته گذشته در عملیات‌های متعدد پلیس فتا، ۴ نفر در دو تیم مجزا دستگیر شدند و در مجموع بیش از ۴۲ میلیون عدد داروی غیرمجاز کشف شد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه دارو‌ها در بازار‌های سیاه مجازی هم با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسید، افزود: تعداد زیادی از این دارو‌ها در شرایط نامطلوب و غیراستاندارد نگهداری می‌شدند و یا تاریخ مصرف گذشته بودند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی برخورد می‌کند، گفت: متهمان دستگیر شده با سوءاستفاده از کد ملی مردم، نسخه‌های الکترونیکی صادر و دارو‌ها را از چرخه قانونی خارج می‌کردند.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.