کشف ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب کشور

۲۹م دیماه ،

کشف ۱۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب کشور

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف ۱۱۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در این شهرستان خبرداد.

به نقل از ایسنا، سرهنگ عبدالحسین بسطامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران یکی از پاسگاه‌های ایست و بازرسی شهرستان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه تانکر نفتکش مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس افزود: مأموران پس از توقیف تانکرها و بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق را کشف و در این راستا سه تن را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، سوخت‌های مکشوفه، همراه خودروها به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان منتقل و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس همچنین از توقیف یک دستگاه نفتکش و کشف ۳۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق طی عملیاتی دیگر در این شهرستان خبرداد و گفت: مأموران یکی از پاسگاه‌های ایست و بازرسی شهرستان حین گشت‌زنی دریکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه مأموران در بازرسی از خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و ضبط کردند، اظهارکرد: راننده این خودرو نیز توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

به گفته بسطامی سوخت‌های مکشوفه به همراه خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان منتقل و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

جمعه ۲۹ دى   ۱۰:۱۴

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.