کشف ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر/ دستگیری کلاهبردار تحت تعقیب

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

پلیس استان البرز در دو عملیات پلیس در مهر ماه امسال ۱۷۱ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و یک کلاهبردار تحت تعقیب را دستگیر نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جانشین فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره iبه اجرای طرح پاکسازی در مناطق آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در استان البرز گفت: در مهرماه امسال با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در مجموع ۱۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کرج کشف شد.
در اجرای این طرح ها ۵۸ مجرم، ۳۳ نفر قاچاقچی، ۹۳۰ نفر توزیع نماینده و ۹۵ نفر نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.
همچنین در اقدامی دیگر با دستگیری فردی iبه نام ع-ه iبه همراه همدستش که در تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه فعالیت داشت ۱۱۴ کیلوگرم حشیش iبه همراه ۱۴ میلیون تومان وجه نقد کشف شد.
کلاهبردار فراری بار دیگر دستگیر شد
سرهنگ صالحی در ادامه گفت:‌ اوایل مهر ماه امسال ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان کرج با کسب نیابت قضایی دو متهم کلاهبردار را که در استان آذربایجان غربی دستگیر شده ولی عمده جرایمشان در شهر کرج اتفاق افتاده بود را جهت انجام تحقیقات تکمیلی iبه این شهر انتقال دادند.
حین انتقال این متهمان iبه نام های حامد و فردین،‌حامد با همدستی همسر خود از دست ماموران متواری و بدین ترتیب با انتقال دیگر متهم پرونده iبه شهرستان کرج این متهم فراری تحت تعقیب قرار گرفت.
با تشکیل تیمی ویژه در این رابطه پس از مدتی تعقیب و مراقبت و تحقیقات پلیسی سرانجام این متهم در یکی از کمپ های ترک اعتیاد این شهر شناسایی و دستگیر شد.
در تحقیقات از وی مشخص شد نامبرده در دوران حبس با همدستی همسر خود اقدام iبه کلاهبرداری از داخل زندان می نمود.
شیوه این متهم بدین صورت بود که همسر وی با شناسایی شرکت های مختلف شماره تلفن آنها را در اختیار متهم قرار می داد و او نیز از داخل زندان طی تماس با مسئولان شرکت iبه iبهانه خرید از آنها، با جلب اعتماد این اشخاص آنها را پای دستگاه خودپرداز بانک ها کشانده و با استفاده از گزینه های انگلیسی iبه جای انتقال وجه iبه حساب آنها اقدام iبه برداشت وجه می نمود و همسر وی نیز با بررسی حساب از واریز پول اطمینان حاصل می نمود.
از طرفی دیگر حامد در داخل زندان اقدام iبه افتتاح حساب برای زندانیان با مدارک جعلی می نمود.
این متهم iبه ۲۲ فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف نموده است. /ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.