کشف ۴۷۳ کیلوگرم موادمخدر در”غرب استان تهران’

۱۴فروردین۱۳،

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران صبح امروز از دستگیری ۷۱ قاچاقچی ،کشف ۴۷۳ کیلو و ۸۷۶ گرم انواع موادمخدر و توقیف ۸ دستگاه وسائط نقلیه در این راستا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر اصلانی” فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ” با اعلام این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ در ایام تعطیلات نوروزی در ۱۳ روز قبل با شناسائی و دستگیری ۷۱ قاچاقچی، موفق به کشف ۴۷۳ کیلو و ۸۷۶ گرم انواع موادمخدر و توقیف ۸ دستگاه وسائط نقلیه از قاچاقچیان شدند.
سرهنگ ناصر اصلانی با اشاره به اینکه یکی از اولویتهای مهم پلیس غرب استان تهران در سال ۹۲، مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است ،گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، با انجام فعالیت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی و اشرافیت اطلاعاتی کامل بر حوزه استحفاظی خود، دستگیری و شناسائی قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به افزایش ۳۷۱ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه در سال قبل گفت : با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ۱۳ روز قبل ،۳۲۰ کیلوگرم مرفین،۱۵۲ کیلو و ۱۲۴ گرم تریاک،۴۳۲ گرم هروئین ،۳۰۶ گرم حشیش ،۱ کیلو و ۱۴ گرم مواد روانگردان شیشه و سایر موادمخدر کشف و در این خصوص ۱ دستگاه خودروی سنگین، ۲ دستگاه نیمه سنگین و ۴ دستگاه خودروی سبک و ۱ دستگاه موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف شد. 
رئیس پلیس غرب استان تهران در ادامه گفت: با توجه به قرار گرفتن در روز طبیعت و حضور میهمانان نوروزی در شهرستان های تابعه این استان ، ضمن هماهنگی با مقام قضایی و دیگر ادارات مرتبط، طرح جمع آوری متکدیان ومعتادان ولگرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: متکدیان و معتادان ولگرد در سطح شهر علاوه بر این که زیبایی شهر را از بین می برند سبب به وجود آمدن خطراتی برای شهروندان می شوند که به همین منظور ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح جمع آوری متکدیان و معتادان ولگرد در ۱۳ روز قبل، ۶۳۸ معتاد ولگرد و ۸۳ متکدی خیابانی را جمع آوری و به ادارات مرتبط مانند بهزیستی تحویل دادند. 
سرهنگ” اصلانی” تصریح کرد: جمع آوری معتادان ولگرد و تابلو و متکدیان خیابانی، نقش موثری در پیشگیری از جرائم خصوصا سرقتهای خرد را در پی داشته است. 
گفتنی است متهمان پس از دستگیری وتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.