کشف ۸ دستگاه خودرو سند نمره – اخبار اجتماعی

رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ متهم و کشف ۸ فقره سرقت داخل خودرو و ۸ دستگاه خودرو سند نمره توسط ماموران آن پلیس خبر داد .

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “جهانفر” رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه  در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده بهمراه یک نفر متهم به سرقت داخل خودرو از کلانتری ۱۹ کرمانشاه به پلیس آگاهی استان ، پیگیری پرونده در دستور کار ماموران شعبه ۳ اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت .
سرهنگ “جهانفر” ادامه داد : متهم در بازجویی های فنی و تخصصی بعمل آمده در پلیس آگاهی به ۸ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده شهرک تعاون و بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه اعتراف کرد که با پیگیری ماموران ۵ نفر از مالباختگان که در مراجع انتظامی تشکیل پرونده داده بودند نیز شناسایی شدند .
 وی در ادامه به دستگیری یک متهم به سرقت توسط ماموران گشت عملیات ویژه این پلیس اشاره کرده و افزود : متهم در تحقیقات بعمل آمده در شعبه ۳ اداره مبارزه با سرقت ، به فروش ۹ دستگاه خودرو سند نمره در نمایشگاههای مختلف سطح استان کرمانشاه اعتراف کرد .
سرهنگ “جهانفر” خاطر نشان کرد : با پیگیری ماموران تعداد ۸ دستگاه از خودروهای مذکور شامل ۴ دستگاه پژو ۴۰۵ ، ۳ دستگاه پراید و یکدستگاه زانتیا در شهرستانهای سنندج استان کردستان، قصرشیرین و صحنه کشف شده و سوابق و شماره های اصلی آنها نیز مورد شناسایی قرار گرفته است .
رییس پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه اظهار داشت : با توجه به اعترافات صریح متهم ، دستگیری سارقان فراری خودروها در دستور کار ماموران قرار گرفته است ./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.