کشنده‌ترین مکان توریستی در دنیا + تصاویر

قورباغه‌های سمی

جنگل‌ آمازون یکی از مکان‌های شگفت‌انگیز در جهان است که قرن‌ها است گردشگران و ماجراجویان را برای سیاحت به سوی خود جلب می‌کند.

گفتنی است جنگل‌ آمازون دارای زیبایی و جذابیت‌های طبیعی فراوان است اما در آن گونه‌های نادر و بسیار خطرناکی از حیوانات قرار دارند که یکی از تهدیدهای بسیار خطرناک برای سلامت گردشگران و حتی بومیان منطقه است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند از جمله حیوانات خطرناک در این جنگل‌ها یک نوع مارماهی بسیار بزرگ است که طعمه‌های خود در رودخانه را شکار می‌کند و در صورت حمله به انسان شوک ناشی از نیش آن می‌تواند سبب “سکته قلبی” در انسان شود.

tourism2

مارهای خشکی سمی

tourism3

در این جنگل همینطور انواع مارهای خشکی سمی نیز وجود دارند که نیش آنها می‌توانند در عرض کمتر از چند ساعت سبب مرگ افراد شوند.

علاوه بر مارها، در جنگل‌‌های آمازون انواع عنکبوت‌ها وجود دارند که بسیار سمی هستند و گزش آن‌ها می‌تواند “سیستم ایمنی بدن” افراد را باتحریک شدید و ناگهانی مواجه نماید.

عنکبوت‌ها

از دیگر حیوانات خطرناک در جنگل‌های آمازون، قورباغه‌های سمی هستند که سمی بسیار خطرناک دارند و حتی یک قورباغه کوچک قادر به کشتن ۱۰ فرد بزرگسال است.

قورباغه‌های سمی

از جمله دیگر حیوانات خطرناک در جنگل‌های آمازون، پلنگ‌ خالدار آمریکایی، تمساح سیاه و پشه‌های سمی می بلشند.

پلنگ‌ خالدار آمریکایی

پژوهشگران هشدار می‌دهند افرادچنانچه قصد سفر به نواحی بکر مانند جنگل‌های آمازون را دارند حتما از وجود یک تیم پشتیبانی و راهنمای قوی بهره بگیرند، همینطور همراه داشتن داروها و انواع واکسن‌های پیشگیرانه می‌تواند ضامن سلامت فرد در حین سفر باشد.

 tourism7

The post کشنده‌ترین مکان توریستی در دنیا + تصاویر appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.