کشورهای منطقه با ارتقاء هوشمندی سیاسی رژیم صهیونیستی را رسوا کنند

۰۵اردیبهشت،

یک کارشناس مسائل راهبردی گفت: کارشکنی‌های رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران شکست‌ها در برابر حماس، حزب‌الله و پیشگیری از تزلزل داخلی و خارجی بوده و قطعا کشورهای منطقه با ارتقاء هوشمندی سیاسی و اتحاد توطئه‌های تازه صهیونیست‌ها در بی‌ثبات‌سازی سوریه و لبنان را خنثی خواهندکرد.

“رضا طلایی‌نیک” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دخالت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در سوریه و  معادلات منطقه گفت: رژیم جعلی صهیونیستی همواره در مسیر توسعه‌طلبی‌های نامشروع خود با دو مانع استراتژیکی یعنی لبنان و سوریه مواجه بوده بنابراین سعی دارد از هر طریقی که شده با نفوذ در این کشورها منافع شوم خود در منطقه را پیش ببرد.
 
وی ادامه داد: لبنان و سوریه در خط مقدم مقاومت ضدصهیونیستی قرار گرفته‌اند و این رژیم جعلی برای مهار انتفاضه در بین فلسطینیان، جبهه مقاومت و نفوذ یا مهار لبنان و سوریه تمام سیاست‌های خصمانه خود را به کار گرفته است.
 
این کارشناس مسائل راهبردی افزود:‌ استفاده از همه راهکارهای سیاسی، جاسوسی، امنیتی، اقتصادی و عملیات روانی برای تضعیف جبهه مقاومت همواره در کارنامه سیاه ۶۰ ساله رژیم غاصب صهیونیستی قرار داشته است.
 
طلایی‌نیک ادامه داد: با گسترش جبهه ضد صهیونیستی در منطقه و پیروزی‌های حماس و حزب‌الله، رژیم جعلی صهیونیستی برای فروپاشی لبنان و سوریه تمام ظرفیت‌های داخلی و خارجی خود را به کار گرفته است.
 
 وی تصریح کرد: این رژیم اشغالگر برای تشدید جنگ داخلی در سوریه و ایجاد درگیری و تفرقه سعی دارد با حمایت از معارضین تروریست اهداف شوم خود را عملی کند.
 
این کارشناس مسائل راهبردی در پایان خاطرنشان کرد: کارشکنی‌های رژیم غاصب صهیونیستی برای جبران شکست‌ها در برابر حماس، حزب‌الله و پیشگیری از تزلزل داخلی و خارجی بوده و قطعا کشورهای منطقه با ارتقاء هوشمندی سیاسی و اتحاد توطئه‌های تازه صهیونیست‌ها در بی‌ثبات‌سازی سوریه و لبنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.