کفاشیان: امید ما تیم ملی فوتسال است

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان تصریح کرد: با روحیه خوبی که در بازیکنان تیم ملی فوتسال سراغ داریم و با توجه به اینکه کادر فنی خوبی در این تیم مستقر شده است، امیدوارم نتیجه خوبی در جام جهانی فوتسال در تایلند بدست آوریم.

وی با اشاره به حضورش در کمیته فوتسال فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) گفت: مدت هاست فوتسال ایران در رتبه هفتم جهان حضور دارد اما می خواهم این رتبه را ارتقا داده و به جمع ۳ تیم برتر دنیا برسیم.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: مطمئنم با توانایی و اعتماد به نفسی که بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار این تیم قرار گرفته می توانیم به موفقیت دست یافته و به جمع تیم های برتر جام جهانی راه پیدا کنیم.

همچنین ˈعلی صانعیˈ سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، شرایط حاکم بر این تیم را مطلوب خواند و گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال، حرف های زیادی برای گفتن دارند و امیدواریم بعد از ۲۰ سال به جمع چهار تیم برتر جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: قطعا اگر به مرحله نیمه نهایی جام جهانی برسیم، برای بازی با برزیل هم برنامه های ویژه ای خواهیم داشت.

** شرط کفاشیان برای برگزاری بازی تدارکاتی بانوان

کفاشیان در ادامه از تمرین تیم فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال نیز دیدن کرد.

وی با حضور در جمع بانوان زیر ۱۹ سال از آنان خواست در رقابت های قهرمانی آسیا، حضوری پر قدرت داشته باشند.

علی کفاشیان خطاب به این بازیکنان گفت: بی شک شما برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده اید و امیدوارم که موفق باشید.

وی افزود: کادر فنی تیم، درخواست چند بازی تدارکاتی را ارایه کرده بود که متاسفانه شرایط کشورهای مدنظر مهیا نشد و نتوانستیم دیدار تدارکاتی برون مرزی تدارک ببینیم.

کفاشیان اظهار داشت: اما قطعا پس از صعود به مرحله بعدی رقابت های قهرمانی آسیا، با تایلند وارد مذاکره خواهیم شد و بازی تدارکاتی را در نظر می گیریم تا با آمادگی کامل در رقابت ها حضور یابید.

ورزشی. ** ۱۳۴۶ ** ۱۵۸۹

انتهای پیام /*

Sports@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.