کلاس‌های دانشگاه امیرکبیر هم مجازی شد

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: کلاس های آموزشی این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کلاس‌های دانشگاه امیرکبیر هم مجازی شد

به گزارش ممتاز نیوز، سید حسن قدسی پور گفت: براساس مشورت و رایزنی با جمعی از اعضای هیات علمی و هیات رئیسه دانشگاه و درخواست خانواده ها ، تصمیم گرفته شد کلاس های آموزشی تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار شود.

وی درباره مشکل اینترنت و قطع و وصل شدن آن افزود: در حال پیگیری افزایش سرعت اینترنت و رفع مشکلات موجود هستیم. با این حال، در صورت وجود مشکل و مطابق سنوات گذشته کلاس ها ضبط شده و دانشجویان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص برخی اخبار اعلام شده که داخل خوابگاه‌ها گاز اشک آور انداخته شده و افرادی غیر از دانشجویان به محیط خوابگاه وارد شده‌اند، نیز گفت: از همان لحظه اول دریافت این خبر، موضوع پیگیری شد. تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر صحت این موضوعات دریافت نشده است. 

قدسی پور گفت: بدیهی است این گونه مسائل خلاف مقررات بوده و مدیریت دانشگاه به هیچ وجه اجازه انجام چنین کاری را نخواهد داد. البته انتظار است دانشجویان عزیز نیز مقررات حضور در خوابگاه‌ها و مقررات مربوطه را رعایت کنند.

وی در باره وضعیت تنها دانشجویی که دچار آسیب شده بود و اقدامات دانشگاه در این زمینه، ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده، اظهار داشت: از آغاز این مسئله مسئولان خوابگاه با همراهی رییس دفتر حوزه ریاست دانشگاه موضوع را پیگیری و با اجازه خانواده، تمامی مقدمات درمانی وی انجام پذیرفت. 

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: خوشبختانه وضعیت عمومی دانشجوی عزیز ما براساس گزارشات پزشکی در وضعیت مناسب قرار داشته و روند درمان در حال تکمیل است. 

قدسی پور تاکید کرد: براساس کلام نورانی امام راحل (ره) که فرمودند دانشگاه مبداء همه تحولات در کشور است، انتظار می‌رود محیط دانشگاه مناسب برای تضارب آرا و گفتگو میان سلایق و نظرات متفاوت در موضوعات مختلف باشد. 

وی گفت: بدیهی است هرگونه اختلال در روند آموزشی دانشگاه برخلاف مصالح دانشجویان و دانشگاهیان بوده و همگان موظف هستیم، این محیط را از اینگونه شائبه‌ها و هیجانات کاذب به دور نگه داشته و دانشگاه را در مسیر خدمت به جامعه و مردم و کمک به بالندگی علمی خود یاری رسانیم.

همچنین براساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، مراسم استقبال از ۱۵۰۰ دانشجوی نوورود این دانشگاه در روز پنجشنبه لغو شده است. 

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.