کلاس هنرپیشگی پروانه نمایش گرفت/ برای اکران نیازمند تبلیغات مناسب هستیم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در آخرین روزهای فعالیت مدیران سینمایی دولت دهم/

فیلم ˝کلاس هنرپیشگی˝ به کارگردانی علیرضا داوود‌نژاد سرانجام پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان پروانه نمایش گرفت.

علیرضا داوود نژاد در گفت و گو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ زمان اکران فیلمش گفت: قرار است فیلم “کلاس هنرپیشگی” اکران دوم عید فطر در گروه سینمایی عصر تازه اکران شود.

داوود نژاد ادامه داد: صدور پروانه نمایش فیلم من چند ماهی طول کشید و زمان بسیاری تا اکران نمانده است. اکران یک فیلم سینمایی نیازمند به تبلیغات فراوان برای ارتباط با تماشاگر است و ما زمان محدودی در اختیار داریم. امیدوارم که بتوانیم فیلم را سر موقع در سینماهای تهران و شهرستان ها اکران کنیم.

“کلاس هنرپیشگی” تازه ترین ساخته علیرضا داوود نژاد کارگردان با سابقه سینمای ایران است که این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده رفت و با استقبال مواجه شد.

فیلم های “مرهم”، “تیغ‌زن”، “هوو”، “هشت‌پا”، “ملاقات با طوطی”، “بچه‌های بد”، “بهشت از آن تو” از ساخته های علیرضع داوود نژاد محسوب می گردد.

در “کلاس هنرپیشگی” رضا داودنژاد، محمدرضا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، مهرداد کیش‌مهر، احترام‌السادات حبیبیان، عباس حبیبیان، مسعود میری، کیارش داودنژاد، یلدا محمودی، انوش محمودی، کبری حسن‌زاده، اقدس سعادت رضایی، زهرا حبیبیان و مهرانگیز عدالت ایفای نقش می‌کنند.

پایان پیام ۴۰۱/۳۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.