کلاهبرداری میلیاردی از یک حساب بانکی

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از شناسایی کلاهبردارانی خبر داد که با در دست گرفتن سامانه اینترنت بانک فرد از حسابش پول برداشت کردند.

کلاهبرداری میلیاردی از یک حساب بانکی

به گزارش ممتاز نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قدرت الوانی در تشریح این پرونده گفت: فردی به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکوائیه بیان کرد که فرد ناشناس در تماس تلفنی گفته، با توجه به اینکه کارت بانکی شما فاقد هرگونه تخلف بوده است، برنده جایزه صد میلیون ریالی شده‌اید.

وی به نقل از شاکی پرونده اظهار داشت: شاکی، شماره حساب خود را به فرد ناشناس داده و قرار شده بود نامبرده مبلغ مذکور را به حسابش واریز کند که کدهایی به تلفن همراه ارسال شده و مالباخته نیز این کدها را برای کلاهبردار خوانده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) خراسان جنوبی افزود: این فرد مدتی بعد متوجه برداشت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از حساب بانکی خود می‌شود لذا ضمن طرح شکایت، خواهان رسیدگی به موضوع شد.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات تخصصی و استخراج مستندات و ادله دیجیتال لازم، افراد کلاهبردار را شامل ۲ نفر که خارج از استان زندگی می‌کردند، شناسایی کردند.

الوانی بیان کرد: با تلاش ماموران پلیس فتا و با هماهنگی مقام قضایی مبلغ ۸۶ میلیون تومان به حساب شاکی برگشت داده شد و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/


پلاس
دیجیتال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.