کلاه قرمزی پخش می گردد/ویژه برنامه نوروز شبکه دو با اجرای احسان علیخانی

۱۳م اسفند ،

یکشنبه ۱۳ اسفند – ۱۶:۰۴ شناسه‌ی خبر: ۳۵۸۱۲ – سرویس تلویزیون

مدیر شبکه دو خبر داد:

کلاه قرمزی 91سینماپرس-گروه تلویزیون/ مدیر شبکه دو سیما درخصوص پخش مجموعه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز گفت:‌ توقفی در ساخت و پخش این مجموعه محبوب تلویزیونی ایجاد نشده و همچون سال های قبل کلاه قرمزی مهمان خانه های مردم است.

علی‌ بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما در گفت و گو با خبرنگار  تلویزیون سینماپرس درخصوص پخش کلاه قرمزی در ایام نوروز پاسخ داد: پخش نشدن کلاه قرمزی در ایام عید صحت ندارد و همچون سال های قبل کلاه قرمزی مهمان خانه های مردم است و طهماسب نیز این خبر را تکذیب کرده است، «کلاه قرمزی»اکنون در مرحله پیش تولید به سر می برد و ما همه تلاشمان این است که برای پخش در ایام نوروز آماده شود.


وی در خصوص دیگر ویژه برنامه های کودک این شبکه در ایام نوروز بیان داشت: برنامه عموپورنگ به صورت ویژه در ایام تعطیلات نوروز از شبکه دو پخش می گردد همچنین شبکه دو درتمهیدی ویژه انیمیشن های تازهی که تاکنون از هیچ کدام از شبکه های تلویزیون پخش نشده را برای ایام تعطیلات نوروز در نظر گرفته و به صورت کلی می توان گفت تدارک پر و پیمانی را برای کودکان در ایام نوروز دیده ایم.


مدیر شبکه دو در خصوص مستند «چادر مشکی» بیان کرد: یک سری تغییرات در این مستند صورت گرفته و مسایلی که بین کارگردان و تهیه کننده آن نیز به وجود آمده بود نیز رفع شد و بعد از عید نیز «چادرمشکی» پخش می گردد.



وی در خصوص ویژه برنامه های سال تحویل شبکه دو اعلام کرد: شبکه دو از سه شب قبل از آغاز سال تازه به استقبال بهار می رود، از روز شنبه ۲۶ اسفند ماه بعد از گفتگو ویژه خبری تا یک بامداد ویژه برنامه ای به مجری گری احسان علیخانی بر روی آنتن خواهد رفت و شب عید نیز مدت برنامه تا ۳ بامداد خواهد بود همچنین در روز عید نیز از ساعت ۱۱ صبح تا اذان مغرب مهمان خانه های مردم خواهیم بود.



بخشی زاده  در خصوص گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار داشت: اجرای بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما و کلیه بخش های خبری در حوزه معاونت سیاسی سازمان صداوسیماست که سعی بر این بوده است که در سری تازه این بخش خبری که بر آنتن شبکه دو سیماست از نوآوری های تازهی از جمله تغییر دکورها، استفاده از مجریان جوان، منظم بودن زمان پخش این گونه مسائل رعایت
شود.

انتهای پیام/ع.ت
 


سینماپرس
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.